۲ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۲۸

همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی؛

برنامه‌های فرهنگی چهل‌گانه در گیلان برگزار شود

برنامه‌های فرهنگی چهل‌گانه در گیلان برگزار شود

آستانه اشرفیه- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان باتأکیدبرتبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب خواستار برگزاری برنامه‌های فرهنگی چهل‌گانه درحوزه‌های مختلف ازسوی متولیان فرهنگی این استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری بعدازظهر یکشنبه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرمانداری شهرستان آستانه‌اشرفیه، اظهارکرد: انقلاب اسلامی بعد از ۴۰ سال با اقتدار به پیش می رود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نعمت بزرگ الهی است، افزود: بعداز پیروزی انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف به دستاوردهای بسیاری دست یافته است.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به توطئه و فتنه‌گری دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته علیه نظام اسلامی، گفت: به رغم وجود کاستی‌ها و قصورها وضعیت ایران با ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار متفاوت است.

وی در ادامه برنامه‌ریزی و دسیسه دشمن برای نابودی نظام مقدس اسلامی در طول سال های گذشته را نشان از بالندگی، اقتدار و سرآمدی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: پویایی، کارآمدی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دشمنان مشهود بوده زیرا از پا درآوردن کشوری شکست‌خورده و از پاافتاده نیازمند این میزان توطئه‌چینی و برنامه‌ریزی نیست.

اشجری تأکیدکرد: هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت ملت ایران سبب خنثی شدن توطئه دشمنان در سال‌های گذشته شده و همچنان نیز می شود.

وی به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حرکت برنامه‌ریزی شده برای مقابله با دشمن برنامه‌محور اشاره و تصریح کرد: امروز دوری جوانان از انقلاب اسلامی حربه و توطئه جدید استکبار بوده و برای آن برنامه‌ریزی گسترده کرده‌اند.

دشمن با ایجاد شبهه، فرافکنی و دروغگویی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال تطهیر چهره منحوس رضاخان برای نسل جوان استحجت الاسلام اشجری در ادامه با بیان اینکه دشمن با ایجاد شبهه، فرافکنی و دروغگویی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال تطهیر چهره منحوس رضاخان برای نسل جوان است، افزود: باید در برابر این دسیسه نیز هوشیار بوده و متولیان فرهنگی در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

وی برلزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان جامعه تأکید کرد و گفت: در این راه می توان از ابزارهای هنری و فضای مجازی بهره‌گیری کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با بیان اینکه باید از فرصت‌های مانده تا دهه فجر برای تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب استفاده شود، ادامه داد: مردمی بودن و امیدآفرینی برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدنظر قرار گیرد.

وی تأکید کرد: در شرایط امروز جامعه که دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در میان مردم است یکی از مهم‌ترین وظیفه مسئولان امیدآفرین در جامعه و حل مشکلات مردم است.

اشجری به در پیش بودن حماسه ۹ دی نیز اشاره و آن را تجلی پایبندی ملت ایران به آرمان های انقلاب اسلامی و عشق به ولایت فقیه دانست و افزود: مسئولان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در گره‌گشایی و خدمتگزاری اهتمام ویژه داشته باشند زیرا خدمتگزاری به مردم بالاترین افتخار است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید کرسی‌های آزاداندیشی در مراکز آموزشی و دانشگاهی فعال شود، گفت: شبهات فراوانی از طریق فضای مجازی در ذهن جوانان و نوجوانان ایجاد می‌شود که انتظار می‌رود اساتید حوزه و دانشگاه در پاسخگویی به این شبهات نقش برجسته خود را به‌درستی ایفا کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار برگزاری برنامه‌های فرهنگی چهل‌گانه در حوزه‌های مختلف اعم از نشست‌های بصیرت‌افزایی و تبیینی، مسابقات ورزشی و سایر بخش‌ها شد و بیان کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اماکن تاریخی اثرگذار در پیروزی انقلاب در شهرستان‌ها شناسایی و به مردم معرفی می‌شوند.

کد خبر 4493282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha