۲۳ دی ۱۳۹۷، ۹:۱۹

استاندار ایلام:

توانمندسازی تعاونی های مرزنشین ایلام در اولویت کاری قرار گیرد

توانمندسازی تعاونی های مرزنشین ایلام در اولویت کاری قرار گیرد

ایلام - استاندار ایلام گفت: توانمندسازی تعاونی های مرزنشین ایلام در اولویت کاری مسئولان دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه اتحادیه تعاونی های مرزنشینان که با حضور معاونین اقتصادی و سیاسی استاندار برگزار شد، گفت: برای توانمندسازی تعاونی های مرزنشینان استان باید با استفاده از ظرفیت های موجود بهره برد و در این راه با رعایت قوانین ، مقررات و آیین نامه های کشوری اقدامات لازم را صورت داد.

وی ادامه داد: تعاونی های مرزنشینان با استفاده از دستور العمل کارگروه ملی سوخت از امکانات و سهمیه سوخت  با نرخ تعادلی از این ظرفیت برای افزایش توان این تعاونی ها و همچنین معیشت عشایر مرزنشین با رعایت دستورالعمل ها و قوانین ابلاغی از سوی کارگروه مرکزی برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی تأکید کرد: برای رفع مشکلات این تعاونی ها که تا شعاع ۲۰ کیلومتری مرز فعالیت دارند با دید مثبت جهت تداوم فعالیت های آنان در حاشیه ی مرزی اقدامات لازم صورت گیرد.
 
وی ادامه داد: با توجه به مصوبه کارگروه ملی سوخت تمهیداتی اندیشیده شود که مرزنشینان استان از سهمیه سوخت با قیمت تعادلی بهره مند گردند.

کد خبر 4511211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha