۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۲

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران خبر داد؛

بکارگیری ظرفیت روابط عمومی استانداری تهران در مبارزه با فساداداری

بکارگیری ظرفیت روابط عمومی استانداری تهران در مبارزه با فساداداری

تهران- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از بکارگیری ظرفیت های حوزه روابط عمومی برای مبارزه با فساد اداری خبر داد و گفت: آماده تعامل با سازمان بازرسی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی صبح جمعه در حاشیه بازدید از غرفه انتشارات سازمان بازرسی کل کشور در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، طی نشست با مسئول انتشارات سازمان بازرسی کل کشور، اقدام این سازمان در نشر آثار مرتبط با موضوع سلامت اداری و مبارزه با فساد را ارزشمند دانست.

صائبی تقویت ارتباطات و تعاملات بین دستگاهی در حوزه سلامت اداری را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: با هم افزایی هدفمند، توسعه ایده‌ها و بررسی فرآیندهای سلامت اداری می‌توانیم گام‌های مؤثری را در راستای جریان‌سازی و اشاعه منشورات حوزه مبارزه با فساد برداریم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، آگاهی بخشی و ارتقای اطلاعات در حوزه کارکردهای سلامت ادارات را بسیار با اهمیت و راهگشا دانست و بیان کرد: روابط‌عمومی استانداری تهران آمادگی دارد تمام ظرفیت‌های خود برای این امر مهم به کار بگیرد.

وی گفت: حوزه اطلاع رسانی و آموزش، نقش بسیار مهمی در اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ‌سازی مبارزه با فساد و ترویج سلامت در ادارات دارد که می‌توان از آن به عنوان یک ابزار قوی استفاده کرد.

کد خبر 6108750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha