۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۲۴

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

وظیفه رسانه‌های داخلی خنثی‌سازی هجمه‌های دشمن است

وظیفه رسانه‌های داخلی خنثی‌سازی هجمه‌های دشمن است

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وظیفه همه رسانه‌های داخلی خنثی‌سازی هجمه‌های دشمن در حوزه رسانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد احمدی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان افزود: دشمن از طریق شبکه ماهواره‌ای، فضای مجازی و آنچه که در اختیار دارد به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است.

وی بیان داشت: باید برنامه های دهه فجر امسال متفاوت‌تر از سالهای گذشته برگزار شود و دستاوردهای انقلاب در طول چهار دهه به صورت دقیق اطلاع‌رسانی شود.

احمدی تصریح کرد: در این برهه از زمان هر کسی که بخواهد فضای امید را از مردم بگیرد در راستای اهداف دشمن گام برداشته و اعتمادبخشی در جامعه باید مورد توجه مدیران باشد.

استاندار بر برجسته‌ کردن خدمات نظام و اقدامات سازنده در دوران سازندگی و سالهای پس از جنگ تاکید کرد و گفت: تقویت وحدت ملی و همگرایی در میان مردم و مسؤولان ضرورتی اساسی است و هر جایی که وحدت ملی خدشه‌دار شود دشمن ورود پیدا می کند لذا تقویت وحدت ملی باید همواره مورد توجه باشد.

احمدی بیان داشت: طراحی هدفمند دشمن این است که گروهای آسیب‌پذیر را شناسایی و از طریق این گروه‌ها موج رسانه‌ای و تنش اجتماعی ایجاد کند و در این راستا مدیران موظف هستند گروههای آسیب‌پذیر را شناسایی کنند و مشکلات آنها را حل و اجازه خلق نارضایتی و تنش اجتماعی را ندهند.

وی افزود: مدیران باید پیگیر جذب اعتبارات ملی دستگاه خود باشند و همچنین در راستای خدمت به مردم باید میز خدمت به درستی فعالیت کند و از حالت فرمالیته که در برخی ادارات دارد، خارج شود.

کد خبر 4521793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha