۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۴۲

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اراده قوی در راستای تحقق پروژه پتروشیمی دهدشت وجود نداشته است

اراده قوی در راستای تحقق پروژه پتروشیمی دهدشت وجود نداشته است

یاسوج- ‌معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به هدفگذاری ۱۳ سال گذشته، اراده قوی در راستای تحقق پروژه پتروشیمی دهدشت توسط سرمایه گذاران وجود نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز فیلی ظهر یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، افزود: از سال ۸۴ تاکنون این پروژه در دست اقدام است و پیشرفت ۱۶ درصدی این پروژه نشان از عدم اراده قوی طی سالیان متعدد اجرای آن بوده است.

فیلی با بیان اینکه در مقاطعی از سالهای ۸۴ ‌تاکنون بحث تحریم ها مطرح نبوده، عنوان داشت: چقد می توان به مردم از امسال و سال دیگر برای رشد پروژه خبر داد و عدم اراده قوی سرمایه گذاران از سالهای گذشته در اجرای پروژه محسوس است.

وی ابراز داشت: ‌در حالی که پتروشیمی هایی که همزمان با این پروژه کلید خوردند، مراحل پایانی خود و درصد بالایی از پیشرفت را می گذرانند، چرایی پیشرفت ۱۶ درصدی پروژه پتروشیمی دهدشت مطرح است.

معاون عمرانی استاندار با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه، خواستار توجه مناسب به اجرای این پروژه شد.

فیلی به توسعه استفاده از پساب تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای استان اشاره کرد و عنوان داشت: در حال حاضر مصرف سالیانه ۲۰ میلیون متر مکعب آب در شهر یاسوج را شاهدیم و با تکمیل ظرفیت ها، پساب خروجی شهر یاسوج به ۱۶ ‌میلیون متر  مکعب در سال می رسد.

وی افزود: در حال حاضر ۴۵ درصد شهر یاسوج زیر پوشش خدمات فاضلاب قرار دارد.

کد خبر 4524956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha