۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۵۵

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

نقش کانون های پرورش فکری ‌در توسعه آموزشی محسوس است

نقش کانون های پرورش فکری ‌در توسعه آموزشی محسوس است

یاسوج- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان ‌در توسعه آموزشی و بروز ظرفیت های فرهنگی و هنری جامعه هدف محسوس است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مومن نسب عصر دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: نقش توسعه نیروی انسانی کانون های پرورش فکری اگر همتراز با حوزه آموزش و پرورش نباشد، کمتر نیست و باید به این بخش مهم توجه شود.

 مومن نسب با اشاره به چرخه جابه جایی نخبگان و مدیران، ابراز داشت: سرپرست سابق کانون پرورش فکری استان فردی خوشفکر و توانمند بود و این جابه جایی و گردش نیرو به معنای نفی توانایی مدیریتی یک مدیر نیست.

وی افزود: در همه مجموعه ها این جابه جایی وجود دارد و امید است مدیریت جدید با بکارگیری بهتر ظرفیت بانوان و تعامل دستگاهی مسئولیت ها را به خوبی اجرایی کند.

مدیرکل بازرسی استانداری نقش هماهنگی و تعامل درون مجموعه ای در تحقق اهداف دستگاهی را محسوس دانست و گفت: حوزه فرهنگی ما محل تولید اندیشه، علم، رشد و بروز ظرفیت ها است و باید به این مهم توجه مناسبی شود.

کد خبر 4533762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha