۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۶:۵۶

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

توجه به ظرفیت‌های خنداب در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی ضروری است

توجه به ظرفیت‌های خنداب در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی ضروری است

خنداب- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به ظرفیت های فراوان شهرستان خنداب در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی بایستی مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی ظهر چهارشنبه در دیدار مردمی استاندار مرکزی با مردم خنداب در این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به فعالیت های شهرستان خنداب در عرصه کشاورزی و تولید محصولاتی همچون کشمش، راه اندازی صنایع تبدیلی کشاورزی در این شهرستان از جمله مباحثی است که بایستی به آن توجه شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: راه اندازی صنایع تبدیلی کشاورزی قطعا بستر مطلوبی را برای درآمدزایی و ایجاد اشتغال و توسعه این شهرستان فراهم می کند.

کریمی بیان کرد: در حوز راهسازی طی دو سال اخیر اقداماتی در راستای ارتقای وضعیت راه های شهرستان خنداب انجام شده و می طلبد که محور مواصلاتی این شهرستان به مرکز استان از وضعیت ایمن تری برخوردار گردد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: طی مدت اخیر در مجلس دهم پیگیر اختصاص یک نماینده برای شهرستان های خنداب و کمیجان بوده ایم که امید است محقق شود چراکه زمینه مطلوب تری برای تحقق مطالبات مردم این شهرستان ها فراهم می سازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرارسیدن دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: طی چهار دهه عمر انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب همواره به توطئه چینی علیه نظام مشغول بوده اند اما این نقشه ها همیشه نقش بر آب شده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنچه موجب شده که دشمن در آسیب وارد کردن به نظام اسلامی ناکام بماند، وحدت و انسجام امت و همچنین حرکت در مسیر انقلاب و آرمان های آن و پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب است و امروز نیز باید در همین مسیر، تحقق آرمان های انقلاب اسلامی را پیگیری کنیم.
 

کد خبر 4536082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha