۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳

با رای اعضای مجمع به محسن شجاعی؛

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا کردستان انتخاب شد

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا کردستان انتخاب شد

سنندج – مجمع انتخابات هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان کردستان برگزار شد که پس از پایان رای گیری، محسن شجاعی بعنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تا قبل از برگزاری مجمع انتخابات هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان کردستان، کیوان تیشه گران، مجید شاه اویسی و محسن شجاعی برای احراز این سمت ثبت نام کرده بودند که ساعاتی پیش از برگزاری انتخابات مجمع دو نفر آنها انصراف داده و محسن شجاعی تنها نامزد این انتخابات بود و در نهایت نیز با رأی مجمع به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

بر اساس این گزارش ۱۵ نفر عضو این مجمع بودن که ۱۳ نفر آنان حضور داشتند و پس از رأی گیری از ۱۳ رأی مأخوذه، محسن شجاعی با کسب کامل آرا به عنوان به عنوان رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا کردستان انتخاب شد.

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا کردستان گفت: فعال سازی هیئت‌های شهرستانی در سطح استان، استفاده از ظرفیت نهادهای دولتی و غیردولتی و شناسایی استعدادهای ورزشی در این حوزه از مهمترین برنامه‌های بنده است.

محسن شجاعی افزود: باید به بیماران خاص و پیوند اعضا بیش از هر فرد دیگری در جامعه اهمیت داد و در راستای جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های ورزشی خاصی برای آنان تدوین کرد.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: توجه به بیماران خاص در سطح روستاها و بهره گیری از ظرفیت پیشکسوتان این عرصه دیگر برنامه‌های وی به عنوان رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا کردستان است.

گفتنی است پیش از این فرزاد هلالی رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا کردستان بود که به دلایل شخصی و مشغله کاری از ادامه حضور در این هیئت خودداری کرد و در این دوره نامزدی خود را اعلام نکرد.

کد خبر 4567226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha