۲۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۱۲

امیر قلعه نویی:

مقصر شکست برابر استقلال فقط من بودم/ برخلاف لیاقت‌مان باختیم

مقصر شکست برابر استقلال فقط من بودم/ برخلاف لیاقت‌مان باختیم

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مقصر شکست امروز قلعه‌نویی بود و بس و هیچکس بجز من مقصر شکست تیم فوتبال سپاهان نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی شامگاه جمعه پس از شکست تیمش مقابل تیم استقلال تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: من از طرفداران خوبمان معذرت‌خواهی می‌کنم، بدون شک مسئولیت باخت با من است و از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند.

وی ادامه داد: در فوتبال عدالت وجود ندارد و اگر خوب موقعیت‌سازی کنید و استفاده نکنید، جریمه می‌شوید. به نظرم بعد از توقف ۷ دقیقه‌ای، تیم ما تمرکز لازم را نداشت و نمی‌دانم چرا این توقف در طول بازی به دلیل یک شیء ناچیز صورت گرفت، بازیکنان ما خوب بازی کردند و امروز فوتبال نشان داد که چیزی به اسم عدالت در آن نیست.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: امروز همه بازی در اختیار ما بود ولی متأسفانه بازی با شکست تیم ما به پایان رسید.

وی پیرامون تعویض‌های تیمش در این مسابقه تصریح کرد: ما در تعویض‌های خود به دنبال ۳ امتیاز بودیم و بعد از شهباززاده، کومان و خالد هم موقعیت داشتند اما بعد از آن ۷ دقیقه، شرایط تمرکزی تیم بهم ریخت؛ تیم ما خوب کار کرد اما روی یک اشتباه، بازیکنی که قرار بود پاس دهد، اشتباه کرد و گل خوردیم. به نظرم امروز تیم ما خوب بودیم و از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم و اگر ایرادی بوده به امیر قلعه‌نویی باز می‌گردد.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آینده سپاهان با این شکست چه می‌شود، تصریح کرد: تنها فکر ما بازی با سایپا هست و باید بازیکنان را ریکاوری کنیم. فوتبال که آخر زندگی نیست. تیم‌های بزرگ دنیا هم می‌بازند و ما هم بر خلاف لیاقت خود باختیم. ما قبل از سکته تاکتیکی خوب بازی کردیم و در فوتبال عدالت نیست و فقط به بازی سایپا فکر می‌کنیم و بس!

وی در پاسخ به سوالی درباره داوری بازی افزود: به نظرم داوری بسیار عالی بود و زاهدی‌فر یکی از بهترین داوران ۴۰ سال اخیر بود. داور امروز بسیار عالی بود و نزدیک به صحنه و جایی که باید به بازی سرعت می‌داد، این کار را انجام داد؛ امروز ما به امیر قلعه‌نویی و خودمان باختیم.

سرمربی سپاهان اظهار داشت: دلیل افت تیم سپاهان امیر قلعه‌نویی است، بعد از بازی پرسپولیس ما بازیکنان ظرفیت روانی را نداشتند که باز گردند و در حین بازگشت به شرایط ایده‌آل، اتفاقات بازی تراکتورسازی صورت گرفت. برخی بازیکنان ظرفیت‌های روانی دارند و تیم ما ایجاد موقعیت می‌کند و دلیل اینکه چرا توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شود باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: این بازی استثنا بود و بازیکنان ما هیچ وقتی تلف نمی‌کردند و تمرکز خود را بعد از ۷ دقیقه از دست دادند. باز هم می‌گویم که مقصر من بودم و تیم من خوب کار کرد!

قلعه‌نویی بیان داشت: تیم من خوب کار می‌کند و سپاهان فرهنگ پهلوانی دارد و امیدوار بودم که هواداران تشویق تیم خود و احترام به تیم حریف را مد نظر قرار دهد. لیاقت داشتیم ببریم و اگر نبردیم، هیچکس جز قلعه‌نویی مقصر نیست.

کد خبر 4588818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اسد IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
      0 0
      برو يكبار ديگه بازي را تماشا كن تا ايقدر الكي بهانه نياري و تقصير ها را گردن سكته تاكتيكي شئ و بازيكن خودي نندازي