۲۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۰۲

معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی:

حمایت اثربخش از تولید مستلزم هم افزایی دستگاه‌های مسئول است

حمایت اثربخش از تولید مستلزم هم افزایی دستگاه‌های مسئول است

اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: حمایت اثربخش از تولید در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب، مستلزم هم افزایی دستگاه های مسئول است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی ظهر سه شنبه در حاشیه نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی در اراک اظهار داشت: سال گذشته ۱۴۶ جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان مرکزی برگزار شد که ۸۳۳ مصوبه در پی داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی افزود: از مجموع ۸۳۳ مصوبه مذکور، ۵۵۱ مصوبه اجرایی شده و اجرای سایر مصوبه‌ها شامل ۲۸۲ مورد نیز در دستور کار قرار دارد.

فرخی بیان کرد: امسال با جدیت بیشتر و با اصلاح برخی از فرآیندها سعی خواهیم کرد که این کارگروه عملکرد و کارایی مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته داشته باشد و سریع‌تر بتوانیم به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی رسیدگی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی با اشاره به شعار امسال که «رونق تولید» است، خاطرنشان ساخت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نامگذاری امسال به نام رونق تولید، در فرمایشات خود پیرامون این موضوع تاکید کردند که این مهم کلید حل بسیاری از مشکلات کنونی کشور است و موجب صیانت از اشتغال و ظهور و بروز خلاقیت و توانمندی جوانان خواهد شد و سبب می‌شود که به امنیت مطلوبی در حوزه اقتصاد و معیشت دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در راستای رونق تولید مدنظر می‌باشد، تأمین مالی مناسب و اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی و خدماتی است تا بتوان بستر و زمینه این مهم را فراهم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی ادامه داد: امسال تلاش داریم با رصد و پایش مستمر وضعیت واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی در استان، به این واحدها کمک کنیم تا تولید را در بهترین شکل خود و با حداکثر توان دنبال کنند.

فرخی اضافه کرد: در همین راستا با حمایت از واحدهای تولیدی، گسترش صادرات غیرنفتی استان مرکزی را دنبال می‌کنیم و تلاش داریم که صادرات استان را در سال جاری به میزان مطلوب مورد نظر، که بیش از یک میلیارد دلار است برسانیم که این مهم در گرو تعامل و هم افزایی دستگاه‌های مسئول و مرتبط در استان است.

کد خبر 4592656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha