۲۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۰۵

جمال عرف مطرح کرد؛

ضرورت توجه احزاب به امدادرسانی و نوسازی مناطق سیل‌زده

ضرورت توجه احزاب به امدادرسانی و نوسازی مناطق سیل‌زده

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: احزاب می‌توانند تهدیدات را به فرصتی برای تعمیق همبستگی اجتماعی و گسترش انسجام ملی تبدیل کنند و باید در این شرایط به دنبال نوسازی مناطق سیل‌زده باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در سال ۹۸ با حضور جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور، رئیس کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و اعضای این کمیسیون برگزار شد.

وی ضمن ارائه گزارشی از ابعاد و تبعات حوادث غیرمترقبه اخیر و اقدامات وزارت کشور و سایر نهادها و ارگان‌ها در زمینه پیشگیری و مقابله با این حوادث و بازسازی مناطق سیل‌زده، بر ضرورت حضور و نقش‌آفرینی ویژه و بیش از پیش احزاب، تشکل‌های سیاسی و صنفی، انجمن‌های تخصصی، گروه‌های مرجع و دیگر ارکان جامعه مدنی در جریان امدادرسانی، بازسازی، نوسازی و … به ویژه در دوره زمانی پساسیل تأکید کرد.

معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به نقش بی‌بدیل و مؤثر جامعه مدنی کشور در تبدیل تهدیدات حوادث طبیعی از جمله سیلاب اخیر و حوادث غیر طبیعی مانند تروریستی خواندن سپاه توسط ترامپ به فرصتی برای تعمیق همبستگی اجتماعی و گسترش انسجام ملی، گفت: حضور و نقش آفرینی احزاب، تشکل‌ها و دیگر اجزای جامعه مدنی به واسطه نمایندگی حضور مردم در عرصه‌های مختلف، جلوه‌ای از نقش آفرینی مردم در مدیریت کلان کشور و همیاری با دولت در تحقق حکمرانی مطلوب است.

کد خبر 4594669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha