۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۴۵

رییس پلیس راه شرق استان تهران:

هراز دو طرفه شد

هراز دو طرفه شد

دماوند- رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: به دلیل شرایط عادی ترافیکی محدودیت تردد از مسیر جنوب به شمال در محور هراز لغو و این محور ۲ طرفه شد.

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص محور هراز با اشاره به اینکه محور هراز از ساعت ۱۸:۰۰ امروز برای تخلیه بار ترافیک بازگشت مسافران از شهرهای شمالی از کریتون رودهن بسته شده بود باز شده است گفت: با توجه به عادی بودن وضعیت ترافیک در مسیر شمال به جنوب جاده هراز (از آب اسک به رودهن از ساعت ۱۸ امروز تا ساعت ۲۰ به مدت ۲ ساعت یکطرفه شده بود به حال عادی خود بازگشته و دوطرفه شد.

محبی در ادامه بیان داشت: قرار بود برای روان سازی بار ترافیک برگشت مسافران از شهرهای شمالی به سمت پایتخت این یکطرفه بودن اعمال شود که به خوبی اجرا شد و در مدت اجرای آن، تردد از مبارک آباد آبعلی به سمت آمل جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: هم اکنون ترافیک در محور هراز سنگین است، همچنین در جاده قدیم جاجرود، محورهای تهران- بومهن و تهران- پردیس نیز ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: ترافیک در محورهای امام رضا (ع) و محور حرم تا حرم نیز پر حجم اما روان است.

محبی گفت: رانندگان و مسافران عزیز احتیاط را در دستور کار رانندگی خود قرار داده و از هرگونه تعجیل در رانندگی پرهیز کنند تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

کد خبر 4607198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha