۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۵۹

دادستان عمومی و انقلاب دامغان خبر داد؛

کمک ۷۰میلیون تومانی خیران دامغانی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

کمک ۷۰میلیون تومانی خیران دامغانی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

دامغان - دادستان عمومی دامغان بابیان اینکه خیران ۷۰ میلیون تومان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان کمک کردند، گفت: این اقدام گامی مثبت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی گلی صبح یک‌شنبه در همایش مشترک جشن حمایت و گل‌ریزان سال ۹۸ و مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت از زندانیان دامغان به میزبانی تالار پذیرایی جوان این شهر ضمن بیان اینکه برگزاری جشن گل‌ریزان گامی مثبت در راستای کمک و کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های زندانیان نیازمند و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد محسوب می‌شود، ابراز داشت: در جشن گل‌ریزان امسال خیران دامغانی ۷۰ میلیون تومان کمک مالی داشتند.

وی اضافه کرد: در جشن گل‌ریزان سال گذشته ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ستاد دیه استان سمنان و ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خیران برای آزادی پنج زندانی جرایم غیر عمد دامغان کمک مالی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب دامغان بابیان اینکه ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد شامل مهریه و چک در این شهرستان وجود دارد، ابراز داشت: برای آزادی این افراد به بیش از یک میلیارد تومان کمک مالی نیاز است.

گلی در ادامه تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان دامغان نیز سال گذشته موفق شد زمینه آزادی ۱۷ زندانی جرایم غیر عمد را جدای از برگزاری جشن گل‌ریزان به مبلغ ۷۱ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان فراهم کند.

وی افزود: جشن گل‌ریزان یک سنت حسنه به شمار می‌رود که خیران نیکوکار در آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد در آن مشارکت و کمک‌های مالی خود را در این راستا اهدا می‌کنند.

کد خبر 4614545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha