۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۳۵

معاون استاندار مرکزی:

حمایت‌ مادی و معنوی از اقشار محروم بیش از پیش مد نظر قرار گیرد

حمایت‌ مادی و معنوی از اقشار محروم بیش از پیش مد نظر قرار گیرد

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور برای حداقل رساندن معضل فقر، باید حمایت‌های مادی و معنوی از خانواده‌های آسیب پذیر صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی پیش از ظهر دوشنبه در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: فقر در هیچ جامعه‌ای از بین نمی‌رود و هیچ راهکار عملی به طور مطلق برای ریشه کردن آن وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور برای حداقل رساندن معضل فقر، باید حمایت‌های مادی و معنوی از خانواده‌های آسیب پذیر صورت پذیرد و یکی از وظایف مدیران جمهوری اسلامی مراقبت از خانواده‌های آسیب پذیر است که باید به عنوان مسئولیت اجتماعی خود انجام دهند.

اکرمی گفت: یکی از راه‌های عملی مدیران در عرصه مسائل اخلاقی و تربیت حضور در بین خانواده‌های آسیب پذیر است در این صورت دغدغه و تلاش آن‌ها برای حل مشکلات این قشر دوچندان می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان داشت: باید جمعیت کتابخوان ها در جامعه افزایش پیدا کند و این امر مهم مستلزم به کارگیری برنامه‌ها و ایده‌های عملیاتی است. باید برای عرضه و تقاضای کتاب برنامه ریزی داشته باشیم و امکان دسترسی آسان برای خوانندگان کتاب فراهم شود.

وی بیان کرد: باید عطش کتابخوانی در جامعه ایجاد شود و پیرو این موضوع در استان مرکزی نیز باید فرهنگ کتابخوانی با استفاده از برنامه‌های مدرن و خلاقانه نهادینه شود.

اکرمی گفت: اطلاعات و آمار مربوط به میزان موالید، ازدواج و طلاق باید توسط مراجع ذی ربط و دستگاه‌ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد تا این داده‌ها را مورد مطالعه قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی عنوان کرد: جمعیت ایران رو به پیری می‌رود و کاهش این سرعت نیازمند اتخاذ سیاست‌های لازم و ارائه راهکارهای اجرایی در حوزه اجتماعی است.

کد خبر 4621864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha