۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۵۲

بیانیه نهادهای مردمی تبلیغات اسلامی همدان به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه نهادهای مردمی تبلیغات اسلامی همدان به مناسبت روز جهانی قدس

همدان - موسسات و نهادهای مردمی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مؤسسات و نهادهای مردمی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کردند.

در این بیانیه آمده است؛ روز جهانی قدس، روز تجلی وحدت مسلمانان، روز دفاع از آزادی و حقوق مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی و عدالت خواهی دنیای اسلام در برابر استکبا رجهانی و ایادی آن است.

روزی که به عنوان یادگار بزرگ امام خمینی (ره) باعث بیداری و آگاهی و وحدت امت اسلام و رسوایی و وحشت جهان استکبار و استبداد است.

امروز که جهان استکبار به سرکردگی آمریکای جهان خوار و سرسپردگی ایادی مزدور و مستبد خود با جنگ افروزی و حمایت از تروریست و رژیم‌های کودک کش خصوصاً رژیم اشغالگر قدس، دست به نسل کشی مسلمانان زده و جنایات وحشیانه ای را علیه امت اسلامی رقم می‌زند بر امت جهان اسلام و ملت‌های آزادیخواه جهان است که یکپارچه و متحد با خیزشی عظیم، حضوری قدرتمند را در راهپیمایی روز جهانی قدس برعلیه استکبار جهانی رقم بزنند.

اینک در چهل و یکمین سال حیات پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم ولایتمدار، ظلم ستیز، بصیر و شجاع ایران اسلامی با همت و غیرتی انقلابی در جای جای این سرزمین سرافراز با لبیک به رهبر و مقتدای خود حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و با حضور پرشور و غرورانگیز در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه‌ای به یاد ماندنی در تاریخ افتخارآمیز ایرانِ باصلابت و مقتدر خواهند آفرید تا بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره)، فریاد حق طلبی و استکبارستیزی خود را به گوش دنیا برسانند.

آری ما به عنوان شبکه تبلیغی، ضمن اعلام حضور در صفوف یکپارچه و متحد مردم مؤمن و همیشه درصحنه استان همدان از عموم مردم آگاه و نستوه برای خلق حماسه‌ای ماندگار از بصیرت و هوشیاری انقلابی و استکبارستیزی و عدالتخواهی در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس ۱۳۹۸ دعوت می‌نمائیم.

کد خبر 4629526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha