۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۳۲

نماینده مردم تهران، ری، تجریش و اسلامشهر در مجلس:

حل مشکلات بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در ری نگاه ویژه می طلبد

حل مشکلات بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در ری نگاه ویژه می طلبد

ری- نماینده مردم تهران، ری، تجریش و اسلامشهر در مجلس گفت: حل مشکلات بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در ری نگاه ویژه می طلبد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید فرید موسوی ظهر پنج شنبه در جلسه هم اندیشی که با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونین، محمد امامی امین، معاون استاندار تهران با فعالان اقتصادی، صنعتگران، تجار و سرمایه گذاران شهرستان ری طی سخنانی اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که ری از توانمندی‌های قابل توجهی برخوردار است و این ظرفیت‌های ری شامل ۱۵ لکه صنعتی و ۱۴ شهر مصوب و ۳۰ هزار صنف این شهرستان است اگر این موارد در کنار هم قرار داده شود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این منطقه نمایان می‌شود.

موسوی افزود: وقتی این ظرفیت‌ها هست نگاه توسعه یافته‌ای که به استان تهران از جانب مدیران اجرایی کشور وجود دارد این است که که شهرستان‌های استان تهران توسعه یافته هستند و بر همین اساس نگاه ویژه ای که باید به این مناطق باشد کمتر است.

وی گفت: بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه یعنی شهرک شمس آباد در ری قرار دارد و مسائل و مشکلاتی دارد که حل نشده اند و نیاز به وقت مبسوط دارد و حل مشکلات بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در ری نگاه ویژه می طلبد.

نماینده مردم تهران، ری، تجریش و اسلامشهر در مجلس با بیان اینکه در کشور با معضلی به نام محیط کسب و کار روبرو هستیم گفت: نبود اراده کافی برای حل معضلات کسب و کار بروکراسی های زائد ناشی از این عدم اراده است.

وی اظهار داشت: بین اداره کار و تامین اجتماعی شهرری مشکل داریم که در وزارت کار علی رقم مکاتبات این مشکلات هنوز پا برجا هستند و ما به عنوان مسئول باید به این عدم هماهنگی ها توجه داشته باشیم و موضوع عوارض های غیر قانونی که دریافت می شود نیز از مشکلات این منطقه هستند.

موسوی در ادامه به رفع مشکل بی پناهان فعال اقتصادی نیز اشاره کرد و عنوان داشت: این افراد را به خارج از ۱۲۰ کیلومتری شهر تهران هدایت کردیم که در این مکان ها مثل پردیس و ورامین و پرند مستقر شوند و در شهرستان های اطراف رها شدند که باید برای آنها که میان ادارات و دستگاه های مختلف سرگردان شده اند نیز چاره اندیشی هایی صورت بگیرد.

کد خبر 4629574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha