۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵

سناتور کین: کنگره آخرین سپر برای جلوگیری از فاجعه است

سناتور کین: کنگره آخرین سپر برای جلوگیری از فاجعه است

یکی از سناتورهای قدیمی حزب دموکرات با انتشار پیامی بر لزوم اقدام کنگره این کشور برای جلوگیری از ماجراجویی احتمالی «دونالد ترامپ» تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سناتور «تیم کین» با انتشار مطلبی در توئیتر نوشت: کنگره باید به وظیفه‌اش عمل کند و لایحه الحاقی مرا تصویب کند تا جلوی جنگ غیرضروری با ایران را بگیریم. ما احتمالاً آخرین سپر در مقابل ترامپ و شروع یک جنگ فاجعه‌بار در خاورمیانه هستیم.

علاوه بر این چهره دموکرات، «جاستین اماش» عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان ایالات متحده نیز به دموکرات‌هایی پیوسته که می‌گویند دونالد ترامپ، جهت اقدام نظامی احتمالی علیه ایران به تایید کنگره نیاز دارد.

در هفته گذشته نیز «رو خانا» از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد: در حال حاضر هیچ بحثی فوری تر از جلوگیری از یک جنگ بدون مجوز با ایران نیست. به همراه «مت گاتز» نماینده فلوریدا در کنگره، در حال کار بر روی پیش نویس قطعنامه ای هستیم که روشن کند قانون ۲۰۰۱AUMF (قانون مجوز استفاده از نیروی نظامی علیه تروریست ها) استفاده از گزینه نظامی علیه ایران را قانونی نمی کند و دولت آمریکا باید پیش از ورود به یک جنگ بی پایان دیگر از کنگره مجوز بگیرد.

به گفته خانا، این پیش نویس مورد حمایت هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه است.

کد خبر 4647466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha