۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۴

زمان نهایی ثبت نام زائران اصلی و ذخیره عتبات دانشگاهیان اعلام شد

زمان نهایی ثبت نام زائران اصلی و ذخیره عتبات دانشگاهیان اعلام شد

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان زمان و مکان تحویل مدارک و شرایط اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، محمد زارع پس از اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان از ۱۸ لغایت ۲۹ خردادماه در سایت لبیک انجام شد و در بازه زمانی دوازده روزه، ۶۳۹۶۸ نفر از دانشگاهیان کشور برای اعزام به عتبات عالیات ثبت نام کردند که قرعه کشی آن سی خرداد انجام و تعدادی به عنوان زائر اصلی یا ذخیره معرفی شدند.

وی گفت: زائران اصلی و ذخیره باید ثبت نام خود را تا روز سه شنبه؛ ۴تیر ماه در سایت لبیک نهایی کنند و مدارک را یک ماه قبل از اعزام تحویل دهند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره باید در اولین فرصت نسبت به اخذ گذرنامه برای خود و همراهان اقدام کنند چون قطعیت اعزام منوط به ارائه گذرنامه معتبر می باشد.

زارع در خصوص نحوه اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان نیز گفت: در صورت انصراف زائرین اصلی، ذخیره ها را به عتبات اعزام خواهیم کرد و در صورتی که امکان اعزام در تاریخ هایی که خودشان انتخاب کرده اند نباشد، سعی می شود در تاریخ های دیگر اعزام شوند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: زائرین ذخیره بعد از نهایی کردن ثبت نام و تحویل مدارک می توانند مانند زائرین اصلی برای دریافت وام اقدام کنند و وام به این دسته از زائرین نیز تعلق می گیرد.

وی در خصوص دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند نیز گفت: دانشجویان پسر که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، اعم از اینکه قبلاً گذرنامه داشته یا نداشته اند؛ می بایست فرم تعهد نامه مجوز خروج را به صورت اینترنتی تکمیل نموده و پرینت آن را در تهران به ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و در مراکز استانها به آدرس نمایندگان عمره وعتبات دانشگاهیان در استان محل تحصیل خود تحویل دهند.

کد خبر 4647493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha