۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۷

شهردار صباشهر:

راه های موصلاتی صباشهر با پروژه های عمرانی سال ۹۸جان تازه می گیرد

راه های موصلاتی صباشهر با پروژه های عمرانی سال ۹۸جان تازه می گیرد

شهریار- شهردار صباشهر گفت: با اجرای پروژه های عمرانی سال جاری، بهسازی و توسعه شبکه راه ها مواصلاتی و تکمیل رینگ های شهری صباشهر جان تازه ای می گیرد.

امیر کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه های معابر سطح شهر به تشریح اقدامات در دست اجرا پرداخت واظهار داشت: بهسازی و توسعه راه ها و تکمیل رینگ های شهری مهمترین پروژه های سال ۹۸ شهرداری صباشهر هستن که در دستور کار قرار دارند که تکمیل آنها تحول چشمگیری در صباشهر ایجاد خواهد نمود.

وی در ادامه افزود: پروژه هایی از قبیل ایجاد دسترسی مستقیم از اتوبان ساوه و تعریض محور نسیم شهر تا قندیشاد-پروژه تعریض خیابان چمران-تکمیل رینگ شهری در محله مصطفی خمینی و زیرسازی و جدولگذاری و آسفالت خیابان زمزم-زیرسازی وآسفالت خیابان امیرالمونین- زیرسازی جدولگذاری و آسفالت خیابان مزرعه-اجرای تقاطع غیرهمسطح ورودی صباشهر در جاده شهریار آدران-زیرسازی جدولگذاری و آسفالت خیابان ساحلی از پل کبودین تا پل شهید عیوض-زیرسازی جدولگذاری و آسفالت خیابان دانشگاه-تکمیل جدولگذاری و آسفالت محور اصلی از ورودی شهر تا میدان پرچم-زیرسازی و آسفالت معابر شهرک آسمان_ بازگشایی خیابان یادگار امام محله مصطفی خمینی (ره) -تکمیل ورودی جدید محله صالحیه از فرخنده خاتون با جدیت در حال اجرا است.

شهردار صباشهر یاد آور شد: عملیات پیاده رو سازی و اجرای کفپوش در تمام محلات شهر در دستور کار قرار دارد و در محله مصطفی خمینی رو به اتمام است.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه ها و سایر پروژه های مربوط به توسعه و بهسازی راه ها در کنار ۴ قرارداد آسفالت و لکه گیری معابر با زمانبندی مناسب و نظارت مستمر قطعاً موجب رضایت و رفاه حال شهروندان خواهد شد.

کد خبر 4648479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha