۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

زندان قزوین را به کارگاه تولیدی تبدیل می‌کنیم

زندان قزوین را به کارگاه تولیدی تبدیل می‌کنیم

قزوین- رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با تعطیل کردن یک زندان در استان و تبدیل آن به کارگاه تولیدی به رونق تولید کمک می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن روز چهارشنبه با حضور محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری، محمد قاسمی دادستان قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان و صنعتگران در سالن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی در این مراسم اظهار کرد: بیمه، مالیات، نقدینگی و طولانی شدن کارها از موانع تولید است مسئولان باید برای حل آن تلاش کنند.

وی افزود: نباید صنعتگر دنبال بسته حمایتی یا زمین و وام باشد بلکه لازم است فقط دنبال تولید باشد و هیچ دغدغه‌ای نداشته باشد و اگر قرار است وقت خود را به بوروکراسی و بیمه و مالیات بگذراند که خسته می‌شود و رمقی برای تولید نمی‌ماند به همین دلیل ما باید بستر تولید را فراهم کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: صنعتگران در شرایط کنونی ایثار می‌کنند و با سرمایه‌های کلان و هزاران مشکل وارد کار می‌شوند و با این روند نمی‌توانند به رونق برسند.

وی یادآور شد: در میان مسئولان تصمیم گیر تعامل خوبی برقرار شده و باید بتوان به صورت پایلوت کارهای خوبی را به عنوان نمونه اجرا کرد.

حجت الاسلام قدرتی گفت: بخشی از مشکلات مربوط به قانون است لذا از صنعتگران انتظار داریم خلاءها و نواقص قانونی را به دستگاه قضائی اعلام کنند تا ما به تهران ارسال کنیم تا در مرکز حل شود.‌

مدیران باید گره گشای مشکلات مردم باشند

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مدیران باید گره گشای مشکلات تولیدکننده و صنعتگران و مردم باشند و در تصمیم گیری شجاعت داشته باشند.

وی اظهار کرد: وقتی کسی سر کار می‌آید دیگر اصلاح طلب و اصولگرا معنا ندارد بروید دنبال کار مردم، نترسید شجاعت داشته باشید ما حمایت می‌کنیم.

وی بیان کرد: صنعتگر که کار خدایی می‌کند ما هم وظیفه داریم حمایت کنیم البته گاهی در میان تولید کننده هم همت لازم را نمی‌بینیم.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه صنعتگران در آزادی زندانیان مشارکت بیشتری داشته باشند، ادامه داد: شما می‌توانید یک کنسرسیوم بزرگ صنعتی ایجاد کنید.

یکی از زندان‌های قزوین را تعطیل و به واحد صنعتی تبدیل می‌کنیم

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با تعطیل کردن یک زندان در استان و تبدیل آن به واحد صنعتی به رونق تولید کمک می‌کنیم.

در پایان این مراسم از ۳۲ واحد تولیدی و صنعتی نمونه در قزوین تجلیل شد.




.

کد خبر 4668968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha