۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۳۴

رئیس فدراسیون قایقرانی:

برای ورود قایق‌های روئینگ به ایران تلاش می‌کنیم

برای ورود قایق‌های روئینگ به ایران تلاش می‌کنیم

رئیس فدراسیون قایقرانی از تلاش برای تامین منابع ریالی این فدراسیون و ورود قایق‌های روئینگ و حذف سفرش به دو کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی پس از پایان مجمع عمومی و سالیانه این فدراسیون در گفت و گو با خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت خرید و ورود قایق های رویینگی که قرار است از چین وارد شود، گفت: مبالغ مورد نیاز پرداخت نشده و همین باعث شد تا قایق ها در چین باقی بماند، ارزش ریالی این قایق ها حدود ۵۰۰ میلیون تومان است که این هزینه باید پرداخت شود که در این صورت این قایق ها که مورد نیاز ورزشکارانمان است، وارد شود.

وی افزود: آقای صالحی امیری در حال بررسی راهکارهایی هستند و صحبت هایی شده که بتوانیم کمک هایی را برای انجام این کار بگیریم. اگر آنها را بگیریم موارد مورد نیاز قایقرانان ما برای کسب سهمیه المپیک تا حدودی کم می شود. مطمئن هستم این قایق‌های رویینگ یکی از استانداردترین وسایلی هستند که قایقرانان ما به آن نیاز دارند و امیدوارم سریعاً این موضوع حل شود.

سهرابیان در پاسخ به این سوال که «شما دعوت هایی را از کشورهای مجارستان، رومانی و اتریش داشتید؛ آیا برای حضور در مسابقات جهانی به این کشورها سفر می کنید؟» گفت: رومانی راحذف کردم و نمی روم چون اگر یک تیم جوان شرکت کند تجربه خوبی به دست می آورد. نبی رضایی را داریم که دور قبل روی سکوی سوم قهرمانی جوانان جهان قرار گرفت.

وی پیرامون دعوت به مجارستان هم گفت: ترجیح دادم سرپرستی مجارستان را هم بر عهده یکی دیگر از دوستان بگذارم تا به جای حضور خودم به عنوان رئیس فدراسیون یکی از ورزشکاران جوان را اعزام کنم. امیدوارم این کار به موفقیت جوانان مان کمک کند. امیدوارم این برنامه باعث پیشرفت شود و اینکه همه به دنبال سفر نباشیم و از سفرهای بی جهت و غیر ضروری جلوگیری شده و به جای آن یک ورزشکار جوان به مسابقه اعزام شود.

وی در خصوص سفر به اتریش نیز گفت: در مجمع عمومی فدراسیون جهانی که نشستی رسمی است، خواهم بود و سعی می کنم در آنجا به عنوان رئیس فدراسیون شرکت کنم تا به عنوان نماینده کشورمان موارد لازم را پیگیری کنم.

کد خبر 4674382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha