۱۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۵۲

امام جمعه بجنورد:

آمریکا در سراشیبی نابودی قرار گرفته است

آمریکا در سراشیبی نابودی قرار گرفته است

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: آمریکا به بن بست رسیده و در سراشیبی نابودی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد با بیان اینکه آمریکا برای رسیدن به اهداف خود هر روز حیله ای جدید به کار می گیرد، اظهار کرد: هدف آمریکا کوتاهی دست ایران از منطق است و اینکه جمهوری اسلامی کاری با اقدامات خبیثانه آنان نداشته باشد، اما کورخوانده اند.

یعقوبی افزود: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه با آمریکا کنار نمی‌آید، اجازه ظلم و دست درازی به سایر کشورها را نیز نخواهد داد.

وی تصریح کرد: امروز مردم ایران با ترفندهای مکارانه آمریکا آشنا شده اند و دیگر گول سخنان این دشمن روباه صفت را نمی خورند.

خطیب نماز جمعه بجنورد تقاضای صحبت با ایران از سوی وزیر امور خارجه آمریکا را حیله ای جدید عنوان کرد و گفت: آمریکا ترفندهای زیادی را برای کنار زدن ایران امتحان کرد و امروز تقاضای صحبت و دوستی را دارد که این نشان دهنده فلج شدن آنان است.

یعقوبی بیان کرد: مرگ آمریکا نزدیک است چرا که بن بست رسیده و حتی دیگر توان اداره کردن کشور خود را نیز ندارد.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت تقوا در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باوجود اینکه رهبری همواره بر دوری از شایعه‌سازی و شبهه پراکنی در فضای مجازی تاکید دارند اما متاسفانه بی‌تقوایی در برخی از صفحات مجازی غوغا کرده که ضرورت دارد بر آن ها نظارت جدی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین به سالروز شهادت زائران خانه خدا به دست آل سعود اشاره کرد و افزود: مردم مسلمان و بی گناه به دلیل فریاد مرگ بر آمریکا به دست سعودی ها به شهادت رسیدند و هنوز نسل این خبیثان ادامه دارد و خون مردم مظلوم یمن را می ریزند.

یعقوبی همچنین با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: امت مسلمان به ویژه زوج های شیعه باید از  زندگی ۱۰ ساله این دو بزرگوار الگو بگیرند که مهم ترین آن امر فرزند آوری و تربیت درست فرزندان است.

وی اظهار کرد: متاسفانه فرهنگ غلط تک فرزندی همانند دیگر فرهنگ های غرب در زندگی جوانان ایران رسوخ کرده، بنابراین الگو گرفتن از زندگی اهل بیت(ع) ضروری است.

خطیب نماز جمعه بجنورد همچنین بر ازدواج به هنگام و آسان و تقسیم کار بین زن و مرد تاکید کرد و گفت: این اصل مهم ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت زهرا (س) بود، بنابراین باید شیوه زندگی این دو بزرگوار الگوی جامعه اسلامی باشد.

کد خبر 4682744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha