۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۷

رئیس بنیاد شهید مطرح کرد

دیدار با ۴۲۰ هزار خانواده شهید و ایثارگر در طول سال

دیدار با ۴۲۰ هزار خانواده شهید و ایثارگر در طول سال

رئیس بنیاد شهید گفت: بنیاد شهید سالانه بیش از ۴۲۰ هزار دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران دارد. رسالت ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل چهارم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید صبح امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه، با تبریک روز خبرنگار، درخصوص کسالت خود گفت: سال گذشته یک مشکل ریوی برای بنده به وجود آمد اما در حال حاضر در وضعیت خوبی هستم.

وی مهم ترین مسئله جامعه ایثارگران را مشکلات درمانی و بیمه خواند و اظهار داشت: بنیاد شهید قطعا نقاط ضعفی دارد و از رسانه ها می خواهیم این مطالب را بیشتر به معاونین بنیاد منتقل کنند تا ما نیز در صدد حل مشکل جانبازان و ایثارگران کشور اقدام کنیم.

رئیس بنیاد شهید با قدردانی از تلاش های خبرنگاران و اهالی رسانه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش بسیار اساسی و مهمی در جامعه دارند. رسالت خبرنگاران در دورانی که دشمنان از هیچ تلاشی برای ایجاد نفاق فروگذار نمی کنند، انتشار اخبار واقعی، مفید و حفاظت از ارکان کشور است.

حجت الاسلام شهیدی تصریح کرد: بنیاد شهید سالانه بیش از ۴۲۰ هزار دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران دارد. ما رسالتی در برابر خانواده های شهدا داریم و مدیون این افراد هستیم.

وی با بیان اینکه اگر امروز ما موفق به برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب شده ایم همگی نتیجه فرهنگ ایثار و شهادت است، عنوان کرد: این فرهنگ همان فرهنگ امام حسین (ع) است. وظیفه ما نیز توسعه بیش از پیش این فرهنگ است. از سوی دیگر رفتار دشمنان به ویژه آمریکا ازجمله تحریم مقام معظم رهبری، به دور از عقل است. زیرا رهبری که با دعوت ایشان شاهد حضور و آمادگی تمامی آحاد جامعه در صحنه های اجتماعی هستیم، نشان می دهد دشمن را به جنون کشانده است.

شهیدی اظهار داشت: رسالت ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل چهارم انقلاب است. ما باید امثال شهید باکری ها، همت ها و بابایی ها را به نسل جوان معرفی کنیم.

کد خبر 4685337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کاظم شاه محمدی جانباز ۷۰%نغاعی IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
      0 0
      بسمه تعالی. باسلام و عرض خسته نباشید. غرض از وقت گیری، خواستم خدمت آقای شهیدی عرض کنم از ادغام بنیاد جانبازان و بنیاد شهید تقریبا ۱۵ سال میگذرد ۴۲۰ هزار را ضربدر ۱۵ کنیم ۶۳۰۰/۰۰۰ملاقات حضوری داشتی در آن مدت