۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۲۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

نهضت عمومی روایت‌گری انقلاب در استان همدان راه اندازی شود

نهضت عمومی روایت‌گری انقلاب در استان همدان راه اندازی شود

همدان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بابیان اینکه دستاوردهای گام اول انقلاب به درستی برای مردم بیان نشده است، گفت: باید نهضت عمومی روایت‌گری انقلاب در استان همدان راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری ظهر دوشنبه در آیین اختتامیه سومین جشنواره «دین و رسانه» با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای در تبیین دین گفت: باید رسانه به عنوان یک ابزار کارآمد در اختیار دین باشد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه باید به عنوان یک ابزار کارآمد در تبیین اندیشه عمیق دینی و دنبال کردن ماموریت‌ها مورد استفاده قرار گیرد، اضافه کرد: رسانه‌ نقش موثری در هدایت افکار عمومی در مسیر تحقق تمدن اسلامی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان به جشنواره دین و رسانه اشاره کرد و با بیان اینکه باید ظرفیت‌های جدید حوزه رسانه شناسایی و توسعه یابد، گفت: ظرفیت‌های نهفته‌ای در لایه‌های پنهان جامعه وجود دارد که گاهی از آن غافلیم و باید بیشتر به آن توجه شود.

حجت الاسلام نظیری به حضور جوانان در فضای مجازی اشاره کرد و آموزش و ارتقای سطح سواد رسانه ای  را مورد تاکید قرار داد و گفت: بسیاری از جوانان هنرهایی دارند که اگر جهت‌دهی و هدایت شود ثمرات و نتایج خوبی در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای استفاده از هنرهای خود و رسیدن به یک مقصد باید راه را شناخت و قله‌های حرکت را هدف قرار داد، گفت: آشنایی با اندیشه امام(ره) و رهبری یک اصل در رسانه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان همچنین با بیان اینکه گاهی تحلیل رسانه‌های حوزه اجتماعی از آسیب‌های اجتماعی درست نیست و نگاه سطحی در تحلیل حاکم است و عمیق نیستند، گفت: این تحلیل ها مدیران را نیز در تحلیل دچار اشتباه می‌کند.

حجت الاسلام نظیری یکی از اصول در توجه به اندیشه امام(ره) را اصل اتحاد و انسجام ملی برشمرد و با بیان اینکه باید بدانیم اگر در مسیری بودیم که با این اصل معارض بود، مسیر درستی نیست، اضافه کرد: مجموعه‌هایی که حاکمیت مبانی دینی دارند باید دغدغه رسانه داشته و در این حوزه‌ها و اندیشه اسلامی کار کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در حوزه فهم مبانی اندیشه اسلام ناب کار کنند، گفت: متاسفانه نتوانسته ایم دستاوردهای گام اول انقلاب را به درستی برای مردم بیان کنیم و بر همین اساس باید نهضت عمومی روایت‌گری انقلاب را راه‌اندازی کنیم.

گفتنی است؛ ۶۰۷ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره استانی «دین و رسانه» ارسال شده بود که در بخش خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب ۳ اثر، در بخش عکس ۳ اثر و در بخش فیلم و مستند نیز ۳ اثر برگزیده شدند.

کد خبر 4685655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha