۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۴۸

چهار وظیفه مهم والورده در تور امریکا

چهار وظیفه مهم والورده در تور امریکا

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا باید در آخرین تور تمرینی تیمش روی مسائل مختلفی کار کند تا تیمش برای فصل آماده باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا آخرین مرحله تمرینات پیش‌فصل را در تور امریکا خواهد داشت و تمریناتشان در میامی و دیترویت خواهد بود و ۲ بار هم مقابل ناپولی بازی خواهند کرد.

والورده برای این تور تمرینی همه بازیکنانش را در اختیار دارد، به غیر از مسی مصدوم. او اما در این تور وظایفی برای انجام دادن دارد.

ساماندهی خط حمله
اولین وظیفه او این است که راهی برای استفاده به بهترین شکل از مسی، سوارس و گریزمان در کنار هم پیدا کند. عثمانه دمبله هم امیدوار است به این خط حمله راه پیدا کند.

انتخاب بازیکنان دفاعی
جونیور فیرپو خط دفاعی بارسا را با آمدنش کامل کرده و حالا این تیم گزینه‌هایی برای خط دفاع دارد. سرمربی باید فقط ۴ نفر را برای شروع فصل انتخاب کند. باید طوری برنامه‌ریزی کند که به همه بازیکنان بازی برسد.

تمرکز روی میانه زمین
خود والورده هم اعتراف کرد که در میانه زمین بازیکنان زیادی دارد. فرانکی دی یانگ به این تیم آمده و به نظر قرار است بازیکن ثابت ترکیب باشد، اما هنوز تصمیمات دیگری باید گرفته شود.

جوانان با انگیزه
بارسا جوانانی دارد که باید والورده برای بازی دادن به آن‌ها هم برنامه‌ریزی کند. ریکی پیگ و کارلس پرس بازیکنانی هستند که در تابستان عالی کار کردند خود والورده هم می‌داند نمی‌تواند در امریکا نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت باشد.

کد خبر 4685789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha