۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۲۰

مدیران صنعتی و اقتصادی استان قزوین:

خبرگزاری مهر رویکردی منصفانه، تخصصی و مردمی دارد

خبرگزاری مهر رویکردی منصفانه، تخصصی و مردمی دارد

قزوین- مدیران صنعتی و اقتصادی استان قزوین با حضور در خبرگزاری مهر استان قزوین از این رسانه به عنوان خبرگزاری منصف، تخصصی و مردمی یادکردند که در توسعه استان نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز خبرنگار، مدیران اقتصادی و صنعتی استان قزوین از جمله سعید نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، کامران لشگری معاون سازمان، مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و احمد بارگاهی رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان روز پنجشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین روز خبرنگار را تبریک گفتند.  

سعید نبیل در این دیدار گفت: رسانه ها باید واقعیتها را منعکس کنند تا ضمن ایجاد امید و خودباوری به تقویت نشاط اجتماعی هم کمک شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی که دشمنان می خواهند مردم از همه چیز نا امید و دلسرد شوند نقش رسانه ها در مقابله با این ترفند بسیار موثر است و پرداختن به امور حاشیه ای در رسانه ها که وقت مدیران را گرفته و از خدمت باز می دارد منطقی نیست.

نبیل تصریح کرد: رسانه ها باید دولت و مدیران را پاسخگو کنند و در این راه داشتن نگاه منصفانه و نقادانه اهمیت زیادی دارد و ما هم از آن استقبال می کنیم.

خبرگزاری مهر رویکرد منصفانه دارد

رئیس سازمان صمت استان قزوین اظهارداشت: خبرگزاری مهر به عنوان یک رسانه حرفه ای در استان توانسته منصفانه به امور بپردازد و مورد اعتماد مدیران و مردم است.

وی از تلاش خبرنگاران خبرگزاری مهر در انعکاس خبرهای مربوط به بخش صنعت، سرمایه گذاری و تولید تشکر کرد.

در ادامه مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین اظهارداشت: قداست و حرمت قلم بسیار اهمیت دارد و کسانی که این ابزار را در اختیار دارند باید امانتدار خوبی در این عرصه باشند.

وی بیان کرد: قلم نیز مانند چاقو می تواند در دست جراح باشد و یا در اختیار فرد نادرستی باشد که موجب ناهنجاری شود لذا باید مراقب باشید تا این ابزار مهم در اختیار کسانی قرار گیرد که ظرفیت و توان استفاده مناسب و معقول از آن را داشته باشند.

علیخانی گفت: گاهی اوقات شاهد بد اخلاقی در فضای مجازی و برخی رسانه ها هستیم که براحتی با آبروی افراد بازی می کنند که این حرکت زیبنده فعالان رسانه و نظام اسلامی نیست.

وی اظهارداشت: از رسانه ها انتظار می رود در مسیر منافع نظام و مردم قلم بزنند و در شرایطی که دشمن در مسیر ایجاد التهاب در جامعه همه تلاش خود را به کار بسته است بدنبال نا امیدی و بی اعتمادی نروند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین یادآورشد: این روزها که عده ای احساس می کنند استاندار محترم به زمان بازنشستگی نزدیک شده شمشیر کینه و عداوت را از نیام خارج کرده اند و با زیر سوال بردن ایشان جسارت یافته اند که برخی مسائل را زیر سوال ببرند که این حرکت غیر اخلاقی است.

وی بیان کرد: بی تقوایی، بد اخلاقی و بی انصافی هرگز پسندیده نیست و نباید به گونه ای رفتار شود که تصور شود ما در قزوین خوش استقبال و بد بدرقه هستیم و رعایت وجدان و اخلاق در همه حال الزامی و پسندیده است.

علیخانی گفت: بیشترین دغدغه استاندار رسیدگی به امور کارآفرینان، سرمایه گذاران و تولید کنندگان است و بازدیدهای مستمر از کارخانه ها بیانگر این توجه است که از رسانه ها انتظار داریم این موارد را بازگو کنند.

خبرگزاری مهر بدون گرایش سیاسی فعالیت می کند

وی اظهارداشت: خوشبختانه در استان قزوین رسانه های منصف و حرفه ای داریم که خبرگزاری مهر از جمله رسانه های موفقی است که بدون نگاه سیاسی توانسته جایگاه واقعی خود را حفظ کرده و تاثیرگذار عمل کند.

علیخانی اضافه کرد: نگاه خطی و سیاسی در رسانه موجب کاهش جایگاه آن می شود و حقیقت و واقعیت گرایی را زیر سوال می برد و در دراز مدت هم به کاهش مخاطب منجر می شود و مرگ رسانه با بی تقوایی، بی انصافی و بی اخلاقی رفم خواهد خورد.

 مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین اظهارداشت: خبرگزاری مهر انصافا با حضور مستمر خود در جلسات، رویدادها، همایش ها و سفرهای مسئولان پای ثابت کار است و با کمترین امکاناتی که دارد الگویی از یک رسانه جهادی، موفق و ارزشی واقعی رابه تصویر کشیده است.

همچنین احمد بارگاهی رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین، از اهمیت و نقش رسانه ها در اطلاع رسانی سخن گفت و اظهارداشت: بدون رسانه ها نمی توان به موفقیت در کارها امیدوار بود و با درک این موضوع امیدواریم با تعامل موثر با همه رسانه ها بتوانیم به رسالت خود عمل کنیم.

بارگاهی از تلاش موثر و مفید همکاران خبرگزاری مهر در توسعه استان تشکر و قدردانی کرد.    

کد خبر 4688178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha