۲۹ مرداد ۱۳۹۸، ۹:۲۰

شهردار سنندج:

توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی از رسالت های شهرداری است

توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی از رسالت های شهرداری است

سنندج - شهردار سنندج گفت: توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی از رسالت های شهرداری است و شهرداری سنندج امسال در رویدادهای فرهنگی و اجتماعی اقدامات ماندگاری را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله صیدی دوشنبه شب در مراسم افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی محلات سنندج، اظهار داشت: شهرداری بعنوان نهاد مردمی در تمامی مناسبت ها و فصول مختلف وظایف و خدمات متنوعی در راستای خدمات رسانی مطلوب، ایجاد شور و نشاط و همچنین ارتقاء سلامت سطح جامعه برعهده دارد.

وی افزود: امسال یکی از سال هایی بود که سنندج شاهد برگزاری رویداد های مهمی بود که خوشبختانه با هماهنگی و تلاش همه جانبه تمامی دستگاه ها اجرایی و همچنین مشارکت خوب شهروندان این رویدادها بازتاب خاص و جهانی داشت.

شهردار سنندج ادامه داد: تمامی مناطق و سازمان های تابعه شهرداری در برگزاری مناسبت ها و رویدادهای فرهنگی برگزار شده نظیر مراسم جشن بزرگ شب نوروز در ورزشگاه ۲۲ گولان، هفته سنه، کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان و گنگره بین المللی مشاهیر کرد از جمله رویدادهای مهم سال جاری بود که شهرداری علاوه بر فضا سازی مناسب سطح شهر اقدامات ماندگاری هم صورت داد.

صیدی یادآور شد: نصب سردیس شهدا در خیابان ها و میادین سطح شهر و همچنین احداث پارک مشاهیر در آبیدر از جمله اقدامات ماندگار شهرداری در سال جاری است.

وی بیان کرد: خوشبختانه با حمایت اعضای شورای شهر و در راستای ترویج ورزش در محلات، ایجاد شور و نشاط پنجمین المپیاد ورزشی محلات هم در دستور کار قرار گرفت.

شهردار سنندج گفت: خوشبختانه در این رویداد مهم فرهنگی و ورزشی امکان رقابت از سن نوزاد تا افراد مسن و با تنوع رشته های مختلف فراهم است که امیداوریم همچون سال گذشته شهروندان حضور پرشوری در حین برگزاری این مسابقات داشته باشند.

کد خبر 4697246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha