۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۱۱

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان:

۸ هزار و ۸۰۰ خانواده کرمانی از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

۸ هزار و ۸۰۰ خانواده کرمانی از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

کرمان - مدیر عامل شرکت گاز استان گفت:گازرسانی به سه شهر شهداد، اندوهجرد، نودژ و همچنین ۵۸ روستادر هفته دولت کلنگ زنی می شود که در مجموع هشت هزار و ۸۰۰ خانواده از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فلاح صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت بیان داشت: هفته دولت هفته میثاق با آرمان‌های شهدا است و نماد دولت مکتبی و مردمی است.

وی افزود: در سه حوزه شهری، روستایی و صنعتی هزار و ۲۰۰ پروژه تعریف کردیم که در حال حاضر  چهار  هزار کیلومتر پیمانکار داریم که در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود ۲۰۰ روستای استان تا پایان سال جاری از نعمت گاز برخوردار شوند همچنین به شهرهای هنزا، اندوهجرد، زهکلوت و شهداد نیز طی این بازه زمانی گاز رسانی خواهند شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: میزان تعهدات ما طبق پیش‌بینی هزار و ۱۰۰ کیلومتر در سالجاری بودن که تا به حال قریب به ۸۰۰  کیلومتر اجرایی شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰۰ کیلومتر افزایش داشتیم.

فلاح تصریح کرد: پیش بینی می‌کنیم امسال با لوله‌گذاری حدود دو هزار کیلومتر در کرمان بالاتر از برنامه باشیم و رکورد کشوری را بشکنیم.

وی با بیان این که از افتخارات بزرگ شرکت ملی گاز این که در هر ۲۳ شهرستان پروژه گاز داریم، یادآور شد: پروژه‌هایی که در هفته دولت قابل افتتاح هستند شامل پروژه گازرسانی به ۶۶ روستا است که با افتتاح آن‌ها شش هزار و ۵۰۰ خانواده از نعمت گاز برخوردار خواهند شد که در این رابطه ۵۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فلاح گفت: پیش‌بینی می‌شود در هفته دولت ۲۳۰ میلیارد تومان پروژه توسط شرکت ملی گاز استان کرمان افتتاح و کلنگ زنی شود.

وی ابراز داشت: در این هفته عملیات اجرائی گازرسانی به سه شهر شهداد، اندوهجرد نودژ و همچنین ۵۸ روستا را داریم که کلنگ زنی خواهد شد که در مجموع هشت هزار و ۸۰۰ خانواده از نعمت گاز برخوردار خواهند شد که در راستای اجرای این پروژه‌ها ۱۷۵ میلیارد تومان سرمایه لازم است.

فلاح با اشاره به این که یکی از بزرگترین مشکلات مردم اشتغال است و با آمدن گاز این مهم تحقق می‌یابد، اظهار داشت: در مناطق گرمسیر در رابطه با گازرسانی بسیار هزینه شد لذا به دلیل شرایط اقتصادی، این مناطق نمی‌توانند از این نعمت استفاده کنند و تنها علمک تا پشت در خانه‌ها رفته و این افراد پولی برای لوله‌کشی ندارند لذا شرکت گاز هم هیچ منابع استانی ندارد و همه هزینه‌های ما از بیت‌المال است بنابراین از مسئولان می‌خواهم کمک کنند و تسهیلات به خانواده برای لوله‌کشی گاز پرداخت کنند.

کد خبر 4703223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha