۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

اصلاح آیین‌نامه ارتقا هیئت علمی/ امتیاز ویژه اساتید فعال در صنعت

اصلاح آیین‌نامه ارتقا هیئت علمی/ امتیاز ویژه اساتید فعال در صنعت

رئیس دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اصلاح آیین نامه ارتقا اعضای هیئت علمی، گفت: در صورت موافقت وزارت علوم، هیئت علمی فعال در حوزه صنعت و فناوری امتیاز ویژه می گیرند.

جبار علی ذاکری در گفتگو با خبرنگار مهر از تشکیل کارگروه بازنگری در خصوص آیین نامه ارتقا اعضای هیئت علمی این دانشگاه خبر داد و گفت: این کارگروه درحال بررسی و ارزیابی آیین نامه فعلی است تا با اهمیت بخشی به فعالیت درحوزه هایی همچون؛ فناوری های نو، قراردادها و فعالیت های صنعتی، رفع مشکلات صنعتی و ... اصلاحات مورد نیاز را در آیین نامه اعمال کنیم.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران با بیان اینکه قصد داریم فعالیت در حوزه های یاد شده را در آیین نامه اصلاحی، پررنگ تر ببینیم، ادامه داد: در این راستا پیشنهاداتی به صورت موردی و مصداقی در برخی رشته ها مثل؛ مهندسی شیمی، معماری و طراحی صنعتی ارائه شده است تا بتوانیم امتیازات ویژه ای را برای اعضای هیئت علمی فعال در این حوزه ها لحاظ کنیم.

ذاکری اضافه کرد: با این وجود، آیین نامه همچنان در حال بررسی و پیگیری است و امیدواریم پس از تکمیل اصلاحات و ارسال به وزارت علوم، تغییرات آن، رسما اطلاع رسانی شود.

کد خبر 4704080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha