۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹

سرپرست معاونت سیاسی استانداری هرمزگان:

شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است

شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است

قشم - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس میرزاد چهارشنبه شب در همایش شوراها و دهیاری‌ها در شهرستان قشم اظهار داشت: انتخابات بزرگترین پروژه سیاسی امسال است چراکه انتخاب سرنوشت مردم به دست خودشان بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثر در انتخابات بسیار ارزشمند است عنوان کرد: مشارکت ۹۵ درصدی مردم شهرستان قشم در انتخابات دور گذشته نشان از ولایتمداری این مردم بوده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ی هرمزگان با ذکر این نکته شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است تصریح کرد: هرمزگان به عنوان استانی مرزی و قشم به عنوان جزیره ایی که در پیشانی تحولات منطقه است با میزان مشارکت مردمی بالا در انتخابات می‌تواند شاخص رضایت بخشی برای مقبولیت نظام باشد.

میرزاد ابراز داشت: کنگره ملی شهدا در دی ماه یک اتفاق بزرگ و رویداد ملی است که استان هرمزگان میزبان آن خواهد بود.

وی تشریح کرد: استان هرمزگان اکنون به یک پایگاه عمرانی مبدل شده است و در هفته دولت شاهد بهره برداری از ۶۲۰ پروژه عمرانی بودیم که نشان از عدم کار ساز بودن تحریم‌های دشمن بوده است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با ذکر این نکته که نیازمند حفظ وحدت در جامعه هستیم، اذعان کرد: در حال حاضر نظاره گر توسعه سیاسی در کشور هستیم و مردم در شرایط سخت نیز همراه نظام و دولتمردان هستند.

لازم به ذکر است که به یک سوم از دهیاری‌های شهرستان قشم در سفر سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون تومان از محل آلایندگی‌ها تخصیص یافت.

کد خبر 4711724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha