۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳

لایروبی بیش از ۲۳ هزارمتر طول از کانال‌های منطقه ۱۹

لایروبی بیش از ۲۳ هزارمتر طول از کانال‌های منطقه ۱۹

در راستای طرح نگهداشت شهر کانال‌های واقع در معابر منطقه ۱۹ به طول ۲۳ هزار متر پاکسازی و لایروبی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر افزود: با توجه به موقعیت منطقه و قرار گرفتن در حاشیه جنوبی شهر جریان آب‌های مناطق بالادست به این محدوده هدایت می‌شوند که در همین راستا بر اساس خط مشی مدیریت شهری، طرح لایروبی به صورت فنی و کارشناسی در این منطقه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۶ حوضچه رسوب گیری و پاکسازی مداوم این مکان‌ها افزود: در راستای تأمین بهداشت عمومی محیط زیست، سهولت جریان آب و پیشگیری از بروز آبگرفتگی و شیوع بیماری‌های مسری با برنامه ریزی مناسب و به کارگیری ۱۴ نفر نیروی انسانی مجرب و با امکانات لازم لایروبی به طور مستمر انجام می‌شود.

رباطی خاطر نشان کرد: ۴ هزار و ۵۰۰ متر طول کانال مدفون دولتخواه شمالی که ابتدای آن از آیت ا… سعیدی آغاز و پس از عبور از خیابان پونه در محدوده بزرگراه آزادگان پل صنیع خانی به پایان می‌رسد لایروبی و پاکسازی شده است.

معاون شهردار منطقه با اشاره به حفر شش چاه جذبی بیان کرد: تعداد چهار چاه برای سرویس بهداشتی در بوستان‌های نرگس، گلریز، ولایت و دو چاه در ساختمان کناری شهرداری ناحیه ۲ و زیر پل دانشگاه یادگار امام (ره) به منظور جمع آوری آب‌های سطحی احداث شده است.

این مسئول بر انعقاد قرارداد در راستای احیا و بازسازی قنات حسن آباد واقع در بوستان بهار ناحیه ۲ تأکید کرد.

کد خبر 4711953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha