۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۲۲

شهردار منطقه ۱۳ خبر داد

بهره گیری از ظرفیت خیرین برای حمایت از دانش آموزان کم بضاعت

بهره گیری از ظرفیت خیرین برای حمایت از دانش آموزان کم بضاعت

شهردار منطقه ۱۳ در جلسه ستاد استقبال از مهر با اشاره به راهبرد های ابلاغی شهردار تهران بر لزوم هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر دستگاه ها و نهادهای مرتبط با ستاد استقبال از مهر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه ستاد استقبال از مهر که صبح امروز تحت عنوان «مهر قلم» برگزار شد، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ ضمن ارائه گزارش برنامه‌ها و فعالیت‌های طرح استقبال از مهر توسط معاونین، بر لزوم هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با ستاد استقبال از مهر تأکید شد.

مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه ۱۳ در این جلسه ضمن استماع گزارشات مربوط به موارد پیش بینی شده و در حال اجرای طرح استقبال از مهر، بر لزوم حمایت از خانواده های کم بضاعت با بهره گیری از ظرفیت خیرین تاکید کرد و افزود: با هدف حمایت بیشتر از ایتام و خانواده های بی بضاعت و ایجاد هم افزایی میان شهروندان، بر اساس نیازسنجی آموزش و پرورش منطقه، لیست یکسانی از اقلام تحصیلی تهیه و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در میان این خانواده ها توزیع شود.

هماهنگی و همکاری در جهت برگزاری جشن مهر در مراکز تحصیلی و آموزشی، افزایش سطح همکاری و تعاملات میان بخشی دستگاه‌های مختلف مرتبط با مدیریت شهری در زمینه مسایل آموزشی و مراکز تحصیلی و آموزشی، روان‌سازی و ایمن‌سازی ترافیک شهر، تأمین امکانات بهداشتی در مراکز تحصیلی آموزشی، اقدامات فرهنگی، اجتماعی، عمرانی خدماتی، و دیگر الزامات اجرایی از جمله دیگر تاکیدات شهردار منطقه در این جلسه بود.

وی همچنین خواستار کاشت تک درخت میوه از نوع نارنج، خرمالو، و پرتقال در سطح معابر و کوچه های فرعی منطقه شد و گفت: نگهداری از این درختان که موجب احیای فضاهای سبز و زیباسازی محیط های شهری می شود بر عهده شهروندان خواهد بود تا در حفظ و احیای فضاهای سبز موجود با شهرداری مشارکت کنند.

کد خبر 4714583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha