۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۵۰

استاندار تهران تاکید کرد؛

لزوم رصد تغییرات اقلیمی و برنامه ریزی شهرداران استان تهران

لزوم رصد تغییرات اقلیمی و برنامه ریزی شهرداران استان تهران

بهارستان- استاندار تهران بر لزوم رصد تغییرات اقلیمی و برنامه ریزی جهت اقدامات پیشگیرانه شهرداران استان تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در نشست فصلی شهرداران استان تهران با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در شهر صالحیه برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: کار کردن در استان تهران برای مدیران بسیار سخت است و به ویژه که شهروندان مطالبات ویژه ای از شهرداران دارند.

محسنی بند پی با اشاره به اینکه در اجرای طرح های شهری باید آسیب های اجتماعی را مورد توجه قرار دهیم گفت: هر قدر به مسائل اجتماعی، حاشیه نشینی توجه کنیم به همان میزان در شهروند سازی قانون پذیر موفق خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداران باید تغییرات اقلیمی را رصد و با برنامه ریزی مدون اقدامات پیشگیرانه در این خصوص داشته باشند افزود: شهرداران نسبت به انخاذ تدابیر و تصمیمات برای فصل زمستان از هم اکنون اقدام کنند.

استاندار تهران بیان داشت: شهرداران می توانند کمک‌ شایانی به رونق تولید، در ایجاد اشتغال داشته باشند و در شرابطی که دشمن نقشه پمپاژ یاس و نامیدی در مردم را دنبال می کند شهرداران می توانند از طریق اجرای طرح های عمرانی روحیه امید را در مردم تقویت کنند.

محسنی بندپی اقدام شهرداران در توسعه پارک ها و رفع گره های ترافیکی را بسیار مهم عنوان داشت و بیان کرد: این اقدام مدیران شهری می تواند باعث ایجاد امید در جامعه شود همچنین شنیدن حرف مردم از سوی مسئولین و پاسخگویی به مطالبات آنها افزایش سرمایه اجتماعی را به دنبال دارد.

کد خبر 4719218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha