۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۵

در دیدار با صالحی امیری؛

نناد لالوویچ:امیدوارم کشتی ایران سهمیه‌های خوبی برای المپیک بگیرد

نناد لالوویچ:امیدوارم کشتی ایران سهمیه‌های خوبی برای المپیک بگیرد

رئیس اتحادیه جهانی کشتی در دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد که کشتی ایران بتواند برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو صاحب سهمیه‌های خوبی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه  دیدارهای سید رضا صالحی امیری با روسای کمیته های ملی المپیک کشورهای منطقه آسیا میانه، وی برای دومین بار طی دو روز با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی دیدار و گفتگو داشت.

در ابتدای این ملاقات صالحی امیری ضمن قدردانی از حمایت های رئیس اتحادیه جهانی از کشتی ایران، ابراز امیدواری کرد همچنان این حمایت ها از سوی این اتحادیه ادامه داشته باشد.

صالحی امیری تصریح کرد: کمیته ملی المپیک ایران  حمایت همه جانبه ای از فدراسیون کشتی خود داشته و امیدواریم با توجه به حضور شما در راس اتحادیه جهانی این حمایت ها از سوی این اتحادیه نیز همچون گذشته ادامه داشته باشد چرا که به خوبی به جایگاه کشتی در میان مردم و مسئولین ما واقفید.

رئیس اتحادیه جهانی کشتی نیز ضمن آرزوی موفقیت برای کشتی کشورمان ابراز امیدواری کرد ایران بتواند سهمیه های خوبی برای بازی های المپیک پیش رو بگیرد. وی تاکید کرد که همچون گذشته حمایت های ما از کشتی ایران ادامه خواهد داشت.

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی در مجمع عمومی کمیته های ملی المپیک کشورهای آسیای میانه حضور دارند.

کد خبر 4722871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha