۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳

در گفتگو با مهر مطرح شد:

تخصیص ۵۰ درصد اعتبارات جبران خسارت‌ کشاورزان سیل‌زده

تخصیص ۵۰ درصد اعتبارات جبران خسارت‌ کشاورزان سیل‌زده

کرمانشاه_ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از تخصیص ۵۰ درصد اعتبارات جبران خسارت‌های کشاورزان سیل‌زده در این استان خبر داد.

نوربخش حاتمی  در گفتگو در خصوص آخرین وضعیت پرداخت خسارت به کشاورزان سیل زده استان کرمانشاه نیز گفت: در بخش تسهیلات تاکنون ۱۵ میلیارد تومان و در بخش کمک های بلاعوض حدود ۷ میلیارد تومان به کشاورزان سیل زده استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این خسارات در قالب لیست های یک هزار نفری در حال پرداخت است، تصریح کرد: لیست و مدارک این افراد برای دریافت خسارت باید توسط  نهادهای مرتبط چون فرمانداری، کارگروه مدیریت بحران  و... تایید  شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این راستا ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان برای تسهیلات و ۹۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای کمک های بلاعوض تعیین شده است.

این مسئول از تخصیص ۵۰ درصدی این اعتبارات تاکنون خبر داد و گفت: ۵۰ درصد این مبلغ برآورده شده تخصیص یافته و در مراحل پرداخت به کشاورزان است.

حاتمی تصریح کرد: با توجه به تخصیص ۵۰ درصدی اعتبارات مذکور هم اکنون ۵۰ درصد خسارت تایید شده برای کشاورزان سیل زده پرداخت می شود.

کد خبر 4729265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha