۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۰۷

رئیس حوزه قضایی بخش رودهن:

تاکنون ۱۴ نفر از عوامل شهرداری رودهن بازداشت شده اند

تاکنون ۱۴ نفر از عوامل شهرداری رودهن بازداشت شده اند

دماوند- رئیس حوزه قضایی بخش رودهن با بیان اینکه شهرداری رودهن به حالت نیمه تعطیل در آمده است گفت: تاکنون ۱۴ نفر از عوامل شهرداری رودهن بازداشت شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا تقیان بعد از ظهر سه شنبه در خصوص اوضاع شهرداری رودهن در پی دستگیری شهردار و اعضای شورای این شهر اظهار داشت: این دستگیری ها و قبل از آن بررسی روند کاری شهرداری پیرو گزارش‌های مردمی و اعلام نارضایتی مردم ساخت و سازهای غیرمجاز با هدایت شهرداری و عوامل آن صورت گرفته است.

تقیان گفت: ما از طریق حفاظت اطلاعات وزارت اطلاعات وارد شدیم و پس از تحقیقات مشخص شد این افراد برای هر باب ساخت و ساز غیر مجاز حدود ۴۰۰ میلیون ریال رشوه دریافت می‌کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴ نفر از عوامل شهرداری رودهن بازداشت شده اند افزود: از این ۱۴ نفر، ۳ نفر با قرار وثیقه آزاد هستند و ۱۱ نفر دیگر تحت قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و شهردار و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رودهن جزو متهمان هستند و دیگر افراد  کارمندان واحدهای فنی و شهرسازی، املاک و مالی هستند.

 رئیس حوزه قضایی بخش رودهن در ادامه عنوان داشت: مبلغ ارتشا کامل مشخص نیست اما افراد تاکنون به دریافت حدود ۴۰ میلیارد ریال وجه نقد و مقداری زمین و آپارتمان در رودهن، تهران و مشهد اقراق کردند.

E
کد خبر 4734449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha