۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۷

محبی در گفتگو با مهر:

منتظر سفر علیرضا دبیر به کرمانشاه هستیم/ به جوانان فرصت دادیم

منتظر سفر علیرضا دبیر به کرمانشاه هستیم/ به جوانان فرصت دادیم

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: برای نهایی کردن و امضای تفاهم نامه میزبانی جام تختی، منتظر سفر رئیس فدراسیون به این استان هستیم.

محمد حسین محبی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت میزبانی استان کرمانشاه از رقابتهای بین المللی جام تختی گفت: مدتهاست اقدامات و رایزنی های لازم در این خصوص با مسئولان استان انجام شده و حالا منتظر آمدن علیرضا دبیر به کرمانشاه هستیم تا تفاهم نامه نهایی میزبانی به امضا برسد.

وی تصریح کرد: تجربه کافی برای میزبانی این رویداد مهم بین المللی را داریم و این بار هم می توانیم به خوبی این تورنمنت بین المللی را در کرمانشاه برگزار کنیم. جلسات متعددی با مسئولان ورزشی و سیاسی کرمانشاه برگزار کردیم و حالا منتظریم رئیس فدراسیون هم به این استان بیاید که اقدامات نهایی را انجام دهیم.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در خصوص کسب عنوان سومی در رقابتهای قهرمانی کشور گفت: کسب این عنوان با توجه به تیمی که به مسابقات اعزام کردیم، نوعی پیشرفت محسوب می شود، چراکه تیم ما در چهار وزن از جوانانی استفاده می کرد که برای نخستین بار در چنین میدانی در رده بزرگسالان کشتی می گرفتند. مطمئنا اگر از کشتی گیران باتجربه و عنوان دار کرمانشاهی در قهرمانی کشور استفاده کرده بودیم می توانستیم عنوان بهتری کسب کنیم. به هر حال بهتر دیدیم از برخی جوانان بهره ببریم و به این نفرات میدان دهیم.

پیشکسوت کشتی کشورمان در پایان به برخی ناهماهنگی ها در میزبانی رقابتهای قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: طبق گزارشات کادر فنی تیم کرمانشاه گویا نخستین روز از رقابتهای قهرمانی کشور با ناهماهنگی و عدم برنامه ریزی کافی برگزار شد. کشتی ها تا اواخر شب بطول انجامید و کشتی گیران و مربیان سردرگم و کلافه شده بودند. البته این موضوع به دلیل کم تجربگی مسئولان برگزاری شهرستان بیرجند بود که امیدوارم در آینده بتوانند با رفع نواقص موجود، میزبان خوبی برای این مسابقات باشند.

کد خبر 4738190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha