۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۵۷

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان:

رعایت ارکان پدافند غیرعامل آسیب پذیری درزمان تهدید را کاهش می دهد

رعایت ارکان پدافند غیرعامل آسیب پذیری درزمان تهدید را کاهش می دهد

سنندج -مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان گفت: با رعایت ارکان پدافند غیرعامل آسیب پذیری نیروی انسانی، تاسیسات و شریان های حیاتی در زمان تهدیدات طبیعی و غیرطبیعی کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدرضایی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان کردستان، اظهار داشت: برنامه ریزی و هماهنگی با دستگاه های اجرایی به منظور ایجاد یکپارپگی و وحدت رویه جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های هفته پدافند غیرعامل سال ۹۸ در استان که با شعار "پدافندغیرعامل، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید" از تاریخ هشتم تا چهاردهم آبان ماه بوده، ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل افزود: با رعایت ارکان اساسی پدافند غیر عامل، آسیب پذیری نیروی انسانی، تاسیسات و تجهیزات، ساختمان ها و شریان های حیاتی کشور در زمان تهدیدات طبیعی و غیرطبیعی تقلیل می یابد و با اجرای رزمایش و مانور هایی که در این هفته برگزار می شوند آمادگی مردم در برابر مشکلات واقعی بالا خواهد رفت.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و تبلیغات در هفته پدافند غیرعامل, ادامه داد: در این هفته پوشش تبلیغاتی جزو لاینفک برنامه های اجرایی است و برای پوشش مناسب این برنامه ها باید نهایت تلاش انجام گیرد.

گفتنی است در ادامه جلسه هر یک از رابطین کارگروه های تخصصی و دبیران شورای پدافند غیرعامل شهرستان ها به تشریح موارد و موضوعات مربوطه پرداختند.

کد خبر 4742224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha