۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۱

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

کنگره عظیم اربعین حسینی نماد وحدت و انسجام مسلمانان است

کنگره عظیم اربعین حسینی نماد وحدت و انسجام مسلمانان است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کنگره عظیم اربعین حسینی نماد و تجلی وحدت و انسجام مسلمانان بوده و این اتحاد برای دشمنان اسلام، هراس انگیز و مایوس کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک اظهار داشت: اجتماع عظیمی که از مسلمانان در ایام اربعین حسینی در عراق تشکیل می شود در هیچ نقطه از جهان در طول تاریخ سابقه نداشته و هر ساله حتی اقلیت های مذهبی متقاضی شرکت در این آیین هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: این آیین معنوی نمادی از اتحاد برای جهان اسلام است که پیام وحدت، همگرایی و آزادی خواهی را می رساند و دشمنان را به هراس می اندازد.

وی بیان کرد: امروز باید مردم و به خصوص جوانان نسبت به توطئه‌ های رسانه‌ای دشمنان نظام اسلامی هوشیار باشند و با پشتیبانی از نظام، نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند، همانطور که سپاه پاسداران با دستگیری سرشبکه کانال تلگرامی آمدنیوز، این هوشیاری و هوشمندی را به جامعه جهانی اثبات کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: در حال حاضر لازم است که دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش هدایت فکری و اعتقادی جوانان ایران اسلامی را بیش از پیش در اختیار گرفته و اجازه نفوذ در این حوزه به دشمنان ندهند.

دری نجف آبادی در بخش دیگر سخنان خود، تصریح کرد: داشتن مسئولیت در جامعه اسلامی، موهبتی است که نصیب هر کسی نمی شود بنابراین کسانی که در جامعه بر سکان خدمت می نشینند باید قدر موقعیت خود را بدانند و بهترین اثر و بهره وری را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عنوان کرد: امروز ایران اسلامی نیازمند مدیران دلسوز و شایسته ای است که بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن ظرفیت‌های بالقوه را به فعلیت برسانند و گامی اساسی در راستای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور بردارند.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: منابع ملی و بیت المال مسلمین باید در راستای تولید، اشتغال، ارتقای بهره وری و تولید ناخالص ملی هزینه شود و دستگاه های نظارتی نیز با گسترش دامنه نظارتی و رصد خود باید از هدر رفت اموال مسلمین جلوگیری و با متخلفان با جدیت برخورد کنند.

کد خبر 4748485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha