۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳

رئیس شورای شهر همدان عنوان کرد:

تعلل شهرداری همدان درتکمیل پروژه های نیمه تمام/پاسخگوی مردم باشیم

تعلل شهرداری همدان درتکمیل پروژه های نیمه تمام/پاسخگوی مردم باشیم

همدان - رئیس شورای شهر همدان گفت: متاسفانه به دلیل تعلل شهرداری همدان برخی پروژه‌های نیمه‌تمام سطح شهر هنوز ناتمام مانده در حالی که باید پاسخگوی مطالبات مردم در این زمینه باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران گردان در پنجاه و یکمین جلسه صحن شورای شهر همدان با انتقاد از تعلل شهرداری در تکمیل پروژه های نیمه تمام و  اولویت دار گفت: شهرداری همدان باید طبق مصوبه شورای شهر تکمیل پروژه های نیمه تمام را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورا تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت کاری شهرداری است اما متاسفانه به دلیل تعلل شهرداری، بعضی از پروژه‌های نیمه‌تمام هنوز ناتمام مانده اند.

تقاطع سردارهمدانی شهریورماه هم به نتیجه نرسید/۸روز تا سررسید وعده

گردان به عدم پیشرفت فیزیکی پروژه تقاطع غیر همسطح سردار شهید همدانی، سایت موزه میدان امام (ره) و پارکینگ طبقاتی آقاجانی بیگ اشاره کرد و گفت: این موارد از جمله طرح‌های نیمه تمامی است که شهرداری در زمینه اجرای آن ها عملکرد خوبی نداشته است.

وی تاکید کرد:  در حال حاضر فصل کاری را از دست می دهیم و پروژه‌های اولویت‌دار نیز عملیاتی نشده اند در حالی که باید پاسخگوی مطالبات مردم در این زمینه باشیم.

رئیس شورای شهر همدان در ادامه ضمن تشکر از زحمات شهرداری همدان در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی اظهار کرد: شهرداری در سال های گذشته نیز در کربلا خوش درخشید و عملکرد قابل تحسینی داشت و باید مورد تجلیل قرار گیرد.

کد خبر 4754933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha