۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۶

درب ضد سرقت یا حفاظ آکاردئونی- بررسی درب کشویی کرکره‌ای اکاردئون

درب ضد سرقت یا حفاظ آکاردئونی- بررسی درب کشویی کرکره‌ای اکاردئون

بهتر است حفاظ درب آکاردئونی به صورت سه لایه پرچ مخفی روی درب‌های ضد سرقت نصب شود زیرا از هیچ طریقی امکان باز شدن از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید یا هک را ندارد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برای دزدان مهم نیست که درب ورودی از فولاد غیر قابل برش تولید شده باشه یا یک درب چوبی معمولی و ساده چون سارقین فقط از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید یا هک قفل‌های نصب شده روی انواع درب وارد می‌شوند.

پس اگر درب ضد سرقت به جای ۱۳ زبانه ۳۰۰ زبانه هم داشته باشد، وقتی سارقین توپی قفل را تخریب می‌کنند، تمام زبانه‌ها را به عقب می‌کشند و درب ضد سرقت از هر نوعی که باشد در چند ثانیه باز می‌شود. پس بهتر است حفاظ درب آکاردئونی به صورت سه لایه پرچ مخفی روی درب‌های ضد سرقت نصب شود زیرا از هیچ طریقی امکان باز شدن از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید یا هک را ندارد.

یکی از مزیت های درب اکاردئونی نسبت به درب های ضد سرقت ضریب اطمینان بالای آنها می باشد.

نقص درب ضد سرقت در قسمت قفل آنها میباشد که عملا در برابر سارقان باعث شده است از ضد سرقت بودن تنها اسم آن را یدک بکشد.

* حفاظ آکاردئونی طرح‌های گوناگونی دارند که از ساز آکاردئون گرفته شده‌اند و جهت جلوگیری از هدررفت فضا بسیار مناسب می‌باشند. درب‌های آکاردئونی یا اصطلاحا تاشو حفاظ‌ های امنیتی سبک و کم وزنی هستند که بدون ریموت هم به راحتی قابل استفاده اند و از استحکام بالایی برخوردارهستند. رنگهای مورد استفاده به صورت کوره ای معمولا در طیف رنگی درب و محل مورد نظر کارفرما می باشد. همچنین تمامی درب‌ها با بهترین رنگ ها از نظر کیفیت و ماندگاری صورت می‌گیرد.

نقص درب‌های ضد سرقت نسبت به درب آکاردئونی در قسمت قفل آنها می‌باشد که ضعف آن در برابر سارقان باعث شده است از ضد سرقت بودن تنها اسم درب ضد سرقت را یدک بکشد. باید گفت که همه این وسایل ضد سرقت باعث می‌شود که تایم سرقت منزل بالا رود. هر کدام از این تجهیزات موجود نباشد سرقت برای سارق راحت‌تر و تایم سرقت کمتر خواهد بود.

مرکز فروش درب آکاردئونی آهنی  و انواع نرده حفاظ ساختمان در بازار آهن تهران است.

تلفن های تماس

۰۹۱۲۷۸۰۰۶۰۳

۰۹۱۲۸۰۴۷۶۹۴

۲۲۵۰۳۸۴۶-۰۲۱

نرده حفاظ آهن سازه تولیدکننده انواع حفاظ درب آکاردئونی کشویی و در کرکره ای آپارتمان و نرده پنجره و حفاظ روی دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته خار، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزه ای و ...

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4756187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسن IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      2 0
      طرح های قشنگیه