۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۲۹

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان:

آمریکایی‌ها توان و ظرفیت راه‌اندازی جنگ جدید در منطقه را ندارند

آمریکایی‌ها توان و ظرفیت راه‌اندازی جنگ جدید در منطقه را ندارند

کاشان - فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: آمریکایی ها در شرایط کنونی توان و ظرفیت راه اندازی جنگ جدید در منطقه خاورمیانه را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا ظهر پنج شنبه در جمع بسیجیان کاشان با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون استکبار جهانی توطئه و دسیسه های فراوانی بر ضد انقلاب اسلامی انجام داده اند، اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می توانیم در مقابل هر گونه اقدام خبیثانه دشمنان با قدرت مقابله کنیم.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه و عزتمندانه سپاه انقلاب اسلامی در سرنگونی پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی ابراز داشت: این ظرفیت ها و قابلیت ها را مدیون حمایت و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(ع) اصفهان با بیان اینکه آمریکا و جبهه استکبار توان و ظرفیت جنگ جدید در منطقه ندارند، تصریح کرد: آمریکایی که مدام ما را از سایه جنگ می ترساند توان ورود به جنگی جدید در منطقه ندارد.

آمریکائی ها با مشکلات فراوانی در کشور خود مواجه هستند

وی افزود: خود آمریکایی ها با مشکلات فراوانی در کشور خود مواجه هستند به نحوی که واگرایی، استقلال طلبی ایالت ها، فقر، فحشا، فساد و انحصار امکانات و سرمایه آمریکا در دست تعداد افراد معدود این کشور را با مشکلات فراوانی روبرو کرده است.

سردار فدا با اشاره به اینکه به پشتوانه قدرت موشکی ایران اگر استکبار یکی بزند 10 تا می خورد، اظهار داشت: به همین دلیل دشمن قصد دارد توان موشکی ایران را در کنار انرژی هسته ای از بین ببرد.

قدرت محور مقاومت روز به روز در حال افزایش است

وی با بیان اینکه توانمندی، قدرت و گسترش جغرافیایی محور مقاومت در حال گسترش و فزونی است، ابراز داشت: روحیه استکبارستیزی در منطقه چنان شدت گرفته است که در ۴۰سال اخیر بی سابقه بوده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به بیش از هفت تریلیون دلار آمریکا در منطقه افزود: نتیجه و برون‌داد این هزینه خروج آمریکایی ها از منطقه بوده است در صورتی که با این پول می توانستند دو بار زیرساخت های آمریکا را بازسازی کنند.

توطئه عدم صدور نفت ایران با شکست مواجه شده است

وی با اشاره به آخرین دسیسه استکبار جهانی برای مقابله با مردم و نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانان عبری-عربی آن خواستند که برای صدور نفت ایران سنگ اندازی کنند که به فضل الهی در این دسیسه خود هم ناکام ماندند.

سردار فدا با بیان اینکه اگر آمریکایی ها می دانستند که با حمله به ایران پیروز می شوند لحظه ای دریغ نمی کنند، اظهار داشت: آمریکا به دلیل تهدیدات ناشناخته ای که در منطقه و جهان با آن مواجه است از حمله به ایران ترس دارد.

گسترش مرزهای ایران تا سواحل مدیترانه

وی افزود: در کل تاریخ فقط دو بار مرزهای ایران تا سواحل مدیترانه گسترش پیدا کرد که یکی در زمان قبل از اسلام و در دوره هخامنشیان بود و دیگری در زمان کنونی که سنگر و خاکریزهای ما هم اکنون در نزدیک مرزهای رژیم اشغالگر قدس است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از حضور ایران در سوریه ترس دارد، ابراز داشت: این که رهبر معظم انقلاب ۲۵ سال آینده را نخواهد دید یک واقعیت غیر قابل انکار است که به فضل الهی زودتر از موعد مقرر شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

آمریکا به دنبال متلاشی کردن بنیان خانواده های ایرانی است

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در تمام  دسیسه و توطئه های خود علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی با شکست مواجه شده اند، تصریح کرد: بعد از شکست های مکرر استکبار جهانی آن ها به دنبال متلاشی کردن بنیان خانواده در جامعه اسلامی هستند.

سردار فدا از فعالیت بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان بر علیه ایران و نظام جمهوری اسلامی خبر داد و افزود: آمریکا با متلاشی کردن بنیان خانواده و از بین بردن فرهنگ اصیلی ایرانی-اسلامی در بین خانواده ها به دنبال این است که انگیزه غیرت را از خانواده های ایرانی بگیرد.

کد خبر 4759841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha