۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۵۶

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

هلال احمر زنجان ۲۰۰ تخته چادر به مناطق زلزله زده ارسال کرد

هلال احمر زنجان ۲۰۰ تخته چادر به مناطق زلزله زده ارسال کرد

زنجان-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان زنجان ۲۰۰ تخته چادر به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از جمعیت هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی گفت: علاوه بر ارسال این تعداد چادر به مناطق زلزله زده در آذربایجان شرقی، ۲ دستگاه خودروی نیمه سنگین نیز به این مناطق اعزام شد.

وی از آماده باش تیم های امدادی استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: چهار تیم اسکان و سرپناه اضطراری، چهار تیم آواربردار، تیم های ارزیاب، جستجو، امداد و کمک های اولیه هرکدام سه تیم آماده اعزام به مناطق زلزله زده هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: درمان اضطراری ۲ تیم و آنست(سگ های تجسس) نیز یک تیم در آماده باش کامل برای اعزام به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی قرار دارند.

میرزایی اظهار داشت: در حال حاضر بسته های سبد غذایی و اقلام زیستی اعم از چادر و پتو آماده است که در صورت نیاز و اعلام سازمان امداد و نجات مناطق زلزله زده ارسال شود.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان با هدف پشتیبانی در امدادرسانی به مناطق زلزله زده، از نخستین ساعات وقوع زلزله در حالت آماده باش قرار دارد.

کد خبر 4766599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha