۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۳۵

با حکم رئیس دانشگاه؛

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، جلال دهقانی فیروزآبادی به سمت معاون پژوهشی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، حسین سلیمی رئیس دانشگاه صبح امروز با حضور در جلسه شورای پژوهشی دانشگاه، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های امیر زند مقدم در مدت سرپرستی معاونت پژوهشی، جلال دهقانی فیروزآبادی را به سمت معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی معرفی کرد.

رئیس دانشگاه در سخنانی با اشاره به فعالیت های انجام شده در دوره مدیریت خود در دانشگاه گفت: در این مدت دستاوردها و توفیقاتی را در حوزه نیروی انسانی داشته ایم که بخشی برنامه ریزی شده و بخش دیگر با برنامه قبلی نبوده است.

وی در این خصوص افزود: در این سال ها ۲۱۵ عضو هیات علمی به دانشگاه اضافه شده است که بسیاری از آن ها از ارکان مدیریتی دانشگاه هستند. همچنین تعداد اعضای هیات علمی خانم از ۲۰ نفر به ۱۰۷ نفر افزایش داشته است که به لحاظ جایگاه آموزشی و معرفتی جایگاه رفیعی در دانشگاه دارند.

بدنه دانشگاه یک سرمایه انسانی، اجرایی و علمی جدید دارد

سلیمی با بیان این که آن چیزی که برجسته است پیدا کردن شخصیت های علمی و اجرایی جوان است که شاید در دوره پیش مدیریتی خیلی در وسعت کلان دانشگاه مطرح نشده بودند گفت: امروز بدنه دانشگاه دریافته است که یک سرمایه انسانی، اجرایی و علمی جدید دارد و برای انتخاب مدیران خود با آن بحران همیشگی مواجه نیست.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی اضافه کرد: دکتر زند مقدم یکی از این مصادیق و ذخیره های دانشگاه است که در طی این دوره با مسئولیت های اجرایی درحوزه معاونت پژوهشی چه در بخش همکاری با امور بین الملل، مسئولیت در بخش انتشارات و در مدت تصدی سرپرستی معاونت پژوهشی این ادعا را ثابت نمود.

سلیمی ضمن تقدیر از قبول مسئولیت زند مقدم در دوره گذار برای انتخاب معاون پژوهشی بیان داشت: پذیرش مسئولیت ایشان حاکی از توانایی های اجرایی، درک شرایط دانشگاه در کنار شخصیت علمی برجسته ایشان دارد و اثبات کرد که ایشان هرگونه همکاری را برای تامین منافع دانشگاه خواهند داشت.

وی ضمن تشکر از قبول مسئولیت دکتر دهقانی فیروزآبادی گفت: امیدوارم با بینش و تجربه اجرایی ایشان شاهد ارتقا شاخص های پژوهشی دانشگاه باشیم و شرایطی را ایجاد کنیم که جایگاه علوم انسانی در کشور را ارتقا دهیم.

کد خبر 4767971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha