۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۸:۴۶

استاندار اردبیل مطرح کرد:

لزوم توجه روابط عمومی‌ها به انعکاس واقعیت‌

لزوم توجه روابط عمومی‌ها به انعکاس واقعیت‌

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: هنر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی توجه به انعکاس واقعیت‌ها و اطلاع رسانی به موقع است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌های شهرستان‌های اردبیل عنوان کرد: افراط و تفریط در تمامی امور مخل توسعه بوده و روابط‌ عمومی‌ها باید به انعکاس واقعیت‌ و اطلاع رسانی به موقع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه نباید از پیگیری امور محوله خسته شد، افزود: عمومیت یافتن انتقال عملکرد روابط عمومی‌ها از دیگر انتظارات موجود در این بخش است.

استاندار اردبیل روابط عمومی‌ها را ستون ادارات توصیف کرد و افزود: انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی با تلاش و برنامه ریزی مناسب روابط عمومی‌ها مفهوم پیدا می‌کند.

بهنام‌جو در ادامه به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: ابتکار عمل روابط عمومی‌ها و بهره گیری از امکانات موجود برای تبیین و انتقال دستاوردهای این سفر ضروری به نظر می‌رسد.

وی در ادامه در خصوص وضعیت کارآفرینی در استان اردبیل گفت: خوشبختانه با رویکردی که در حوزه سرمایه گذاری و توسعه استان در پیش گرفته شده است، تا دو سال آینده وضعیت مناسبی در افزایش قابل توجه فرصت‌های کارآفرینی رقم خواهد خورد.

استاندار اردبیل ادامه داد: یکی دیگر از رویکردهای مناسب در پیش گرفته شده در استان، تعریف ناحیه‌های صنعتی حتی در کوچکترین شهرهای استان است.

کد خبر 4777283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha