۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲

گزارش هواشناسی؛

افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی/ خزر بارانی است

افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی/ خزر بارانی است

یک کارشناس هواشناسی، ادامه بارش‌های پراکنده را برای امروز در نقاط شمالی کشور پیش بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرکرده درباره شرایط جوی روز جمعه، گفت: پیش بینی می‌شود بارش‌ها را همچنان در سواحل دریای خزر داشته باشیم و در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش به صورت برف و باران است.

وی افزود: امروز برای استان‌های اردبیل، خراسان شمالی و شمال شرق آذربایجان شرقی هم بارش داریم که در نواحی سردسیر و مرتفع بارش‌ها عمدتا به صورت برف پیش بینی می‌شود. در نواحی جنوبی کشور یعنی جنوب استان سیستان و بلوچستان هم رگبار و رعد و برق اتفاق می‌افتد.
 
این کارشناس هواشناسی درباره شرایط آب و هوایی روز شنبه، نیز  گفت: فردا از شدت و گسترش بارش‌ها کاسته می‌شود و تنها در سواحل دریای خزر این بارش‌ها را داریم، ضمن آنکه برای خراسان شمالی و اردبیل هم بارش‌های پراکنده پیش رو خواهد بود.

وی با بیان اینکه از یکشنبه تا اواخر هفته آینده در غالب نقاط کشور جوی آرام و پایدار خواهیم داشت، افزود: این موضوع خبر خوبی برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت مثل تهران نخواهد بود، چون افزایش غلظت آلاینده‌ها را خواهیم داشت.

سرکرده در خصوص پیش بینی خود از وضعیت جوی استان تهران، گفت: عصر امروز در برخی از نقاط استان تهران بارش‌های پراکنده و خفیف رخ می‌دهد و دمای هوای تهران هم بین ۲ تا حداکثر ۹ درجه متغیر است.

کد خبر 4777922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha