۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲

ایگور زودتر می آید؛

تغییر برنامه تیم ملی والیبال برای حضور در انتخابی المپیک

تغییر برنامه تیم ملی والیبال برای حضور در انتخابی المپیک

ایگور کولاکوویچ روز شنبه وارد ایران می شود تا اردوهای تیم ملی زودتر از تاریخ موعد برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های انتخابی المپیک از ۱۷ تا ۲۲ دی ماه به میزبانی چین برگزار می شود و تیم ملی والیبال ایران با تیم های چین، چین تایپه و قزاقستان هم گروه است.

پیمان اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره ورود سرمربی تیم ملی به ایران گفت: ایگور کولاکوویچ از روز شنبه وارد ایران می شود و پس از برگزاری دیدارهای هفته دهم رقابت های لیگ برتر والیبال در روز یکشنبه رقابت های لیگ تعطیل و اگر شرایط مهیا باشد از ۱۳ یا ۱۵ آذر ماه اردوهای تیم ملی برگزار خواهد شد.

مربی تیم ملی والیبال در ادامه درباره تغییر تصمیم فدراسیون مبنی بر آغاز زودهنگام اردوهای تیم ملی گفت: رقابت های انتخابی المپیک را در پیش داریم، چند تن از لژیونرها در اروپا مشغول هستند، هدف  این است تا بازیکنان زودتر در  اختیار تیم ملی قرار گیرند همچنین با توجه به آسیب دیدگی که برای فرهاد قائمی پیش آمد فدراسیون این تصمیم را گرفت تا بازیکنان را زودتر گرد هم جمع آورد تا هم از نظر بدنی و هم از نظر هماهنگی روی آنها کار شود.

او درباره تزریق بازیکنان مستعد لیگ به بدنه تیم ملی گفت: قطعا تعدادی از بازی های لیگ را از نزدیک تماشا کرده ام قطعا تعدادی نفرات جدید به تیم ملی دعوت خواهند شد تا در صورت ارائه عملکرد خوب از فرصت پیش آمده برایشان استفاده کنند.

کد خبر 4779387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha