۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۱۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

شبکه بهداشت و درمان استان سمنان ۹۶ شهید تقدیم نظام کرده است

شبکه بهداشت و درمان استان سمنان ۹۶ شهید تقدیم نظام کرده است

سمنان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان  اینکه از سه هزار شهید دفاع مقدس استان ۹۶ شهید سهم شبکه بهداشت و درمان بوده است، گفت: همواره باید قدردان شهدا بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی بعدازظهر یکشنبه در یادواره ۹۶ شهید بهداشت و درمان استان سمنان به میزبانی سالن همایش‌های موزه دفاع مقدس سمنان بابیان اینکه پیشرفت‌های حوزه بهداشت و درمان، مدیون پیمودن راه شهدا است، ابراز داشت: این مسیر می‌بایست تداوم داشته باشد که خوشبختانه خانواده بزرگ بهداشت و درمان مدیون رشادت‌ها و ایثارگری آن‌ها است.

وی بابیان اینکه شهدا همواره به دنبال خدمت‌رسانی به جامعه و مردم بودند و جز این چیزی نمی‌خواستند، افزود: امروز نیز اگر خواهان تداوم راه شهدا و آرمان‌های آن‌ها هستیم تنها راه خدمت صادقانه مسئولان به مردم خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه رفع مشکلات زیرساختی حوزه بهداشت و درمان خدمات ارزنده به مردم را به دنبال دارد، ابراز داشت: زمانی راه پیش روی خدمت به مردم برداشته شود می‌توان گفت که راه شهدا تداوم‌یافته و کاری صورت گرفته است.

دانایی بابیان اینکه شهدای بهداشت و درمان استان سمنان در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه‌آفرینی کردند، تصریح کرد: تقدیم ۹۶ شهید به انقلاب و نظام نشان می‌دهد که مردم این خطه در دلدادگی به میهن سرپا نمی‌شناسند و هر زمان اراده کنند در جبهه، دوران سازندگی و اکنون زمان صلح آماده خدمت هستند.

وی بابیان اینکه نباید جانبازی و رشادت شهدا و به‌ویژه ایثارگران حوزه بهداشت و درمان را از یاد برد، افزود: معتقدیم همواره باید قدردان شهدایی بود که با عزت و سربلندی تنها در راستای ارائه خدمت صادقانه به کشور از جان خود گذشته و حماسه آفریدند.

کد خبر 4792258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha