۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۹:۱۱

قاضی زاده هاشمی در صحن مجلس:

برخی بخشنامه‌های مربوط به فعالیت استارت‌آپ‌ها اصلاح شده است

برخی بخشنامه‌های مربوط به فعالیت استارت‌آپ‌ها اصلاح شده است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مجلس بحث حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را در دستور کار خود قرار داده و برخی از بخشنامه‌های مربوط به فعالیت استارت‌آپ‌ها اصلاح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی دستاوردها و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان و نوآورانه گفت: مجلس شورای اسلامی از ابتدای سال به مسئله حمایت از اقتصاد دانش بنیان و شرکت‌های نوآور (استارت‌آپ‌ها) توجه بسیار زیادی کرده و جلسات متعددی را در این زمینه برگزار کرده است.

وی متذکر شد: ما حدود ۱۰ جلسه با ذی‌نفعان واقعی و همچنین بیش از ۱۰۰ شرکت و سندیکا برگزار کردیم که مجموعه مباحث مطرح شده و نتایج این جلسات را در گزارشی تهیه کرده و به نمایندگان ارائه می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسات ما از مسئولان و مدیران وزارتخانه‌های مختلف و همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، نیروی انتظامی، وزارت علوم و پارک‌های علم و فناوری دعوت به عمل آوردیم که در این جلسات بخشنامه‌های مرتبط با فعالیت استارت‌آپ‌ها مورد بررسی قرار گرفت که برخی از این بخشنامه‌ها اصلاح شد و برخی دیگر هم در آینده اصلاح می‌شود.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: همچنین از طرف مجلس افرادی به طور مشخص انتخاب خواهند شد که موضوع بررسی وضعیت استارت آپ ها و شرکت‌های دانش بنیان را به طور دقیق پیگیری کنند.

کد خبر 4793714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha