۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۲

رئیس ستاد انتخابات کرمان:

دولتی ها در انتخابات کاملا بی طرف باشند

دولتی ها در انتخابات کاملا بی طرف باشند

کرمان - رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: دولتی ها باید در انتخابات کاملا بی طرف باشند و همگان باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق بصیری پیش از ظهر یکشنبه در شورای اداری استان کرمان با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال گفت: باید زمینه حضور حداکثری در انتخابات فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه فرآیند احراز صلاحیت کاندیداها تا ۲۶ آذرماه ادامه دارد، افزود: تمامی مراحل انتخابات باید براساس قانون و با سلامت کامل برگزار شود.

بصیری عنوان کرد: دولتی ها باید در انتخابات کاملا بی طرف باشند و همگان باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس دستورالعمل ارسالی انتخابات از سوی وزارت کشور ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۴ بهمن‌ماه آغاز می شود و تا ساعت ۸ صبح اول اسفندماه ادامه دارد.

وی با اشاره به ثبت نام قطعی ۳۶۲ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان کرمان اظهار کرد: ۸۸ درصد این افراد مرد و ۱۲ درصد زن هستند که حضور زنان در این دوره یک درصد افزایش یافته است.

کد خبر 4798196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha